Kdekto sa blahovo domnieva, že sú copywriteri ľudia, ktorí len vysedávajú niekde pri počítači a spisujú, čo im slina na jazyk prinesie, aby to potom niekomu predali. Lenže to je iba zlomok pravdy. To je síce skutočnosť, ale ako definícia copywritera to stále ešte pokrivkáva. Stále ešte tu chýbajú ďalšie dosť zásadné aspekty, ktoré robia z niekoho niečo píšuceho práve copywritera.
Keď sa totiž vydáva za niekoho s touto profesiou iba ten, kto si chce privyrobiť k stredoškolskému štúdiu, copywriter to určite nie je. Rovnako ako niekto, kto je z nejakého dôvodu zatvorený medzi svojimi štyrmi stenami a potrebuje si nutne vylepšiť svoj rozpočet. Niekto taký síce možno vie písať, ale také písanie ešte nie je copywritingom.
Skutočný copywriter totiž okrem toho spomínaného tiež rozumie odboru, o ktorom píše. Nielen literárne, ale ani odborné znalosti tu nemožno postrádať. Ďalej je niekto taký schopný pracovať aj s princípmi SEO, vie sa vcítiť do potrieb čitateľov, je ako kreatívny, tak aj zodpovedný. A pochopiteľne ani nevydáva cudzie texty za vlastné, to dá rozum.
Pri hľadaní copywritera si teda treba spomenúť si aj na dávnu múdrosť, na to, že ‚chytrý sa pýta, len hlupák vie všetko‘. Naozajstný copywriter, ktorý chce vytvoriť kvalitu, jednoducho potrebuje vedieť, ako sa v danom prípade veci majú. A tak sa informuje, kým na nejakú ponuku kývne.
Ďalším faktorom, podľa ktorého sa treba riadiť, je cena, ktorú copywriter za odvedenú prácu požaduje. Je samozrejmé, že kvalita niečo stojí a šetrenie by tu nebolo na pravom mieste. Aj keď sa samozrejme môžu nájsť aj výnimky. Výtvor copywritera nie je len onen napísaný text. Je to aj štúdium podkladov, hľadanie informácií, administratíva a množstvo ďalších vecí, ktoré síce nie sú na prvý pohľad na texte viditeľné, ale boli pre jeho vznik nevyhnutné. A kto je tu lacný, obvykle niečo z toho dôležitého zanedbal alebo zabudol. A od toho radšej ruky preč. Rovnako ako od toho, ktorého výtvor nevyzerá na prvý pohľad vzhľadne a hemží sa chybami.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.