Je celkom pochopiteľné, že e-mailing, teda rozoslanie e-mailov určitým žiaducim adresátom, môže skvele slúžiť na to, aby títo boli informovaní o tom, čo sa im ponúka a prečo by to malo byť vôbec využité. Nemusí sa tu ale len niečo ponúkať s podnetom na to, aby to adresáti e-mailov nezabudli využívať.
Rovnako dobrú službu môže e-mailing totiž preukazovať aj v prípade, že je využitý svojim odosielateľom na prieskum toho, čo sa deje ‚na druhej strane‘, teda na strane oslovovaného publika.
Spätná väzba od oslovovanej internetovej verejnosti je totiž často veľmi dôležitá a nenahraditeľná. Pretože treba nielen niečo ponúkať, ale tiež vedieť, ako tí oslovení na podobnú ponuku reagujú, ako ju akceptujú a vnímajú. Na tom treba totiž stavať, to treba využiť na to, aby sa to ponúkané tešilo čo najväčšiemu záujmu. A je logicky samozrejmé aj to, že takýto výskum, teda zisťovanie názorov tých oslovených, prispieva k budovaniu si vzťahu s týmito, a čím pevnejšie takéto puto je, tým hojnejšia návštevnosť a vyššia efektivita akejkoľvek ponuky je. A o to predsa ide. A koniec koncov aj samotným takýmto prieskumom môžu byť oslovení jedinci motivovaní k žiaducej akcii.
A prečo využiť na vykonávanie takýchto prieskumov práve e-mailing? Samozrejme v prvom rade preto, že sú týmto elektronicky oslovovaní tí, ktorí s prijímaním podobných e-mailov súhlasia, čím si to s nimi odosielateľ nerozhádže, neobťažuje ich. Ďalej je prednosťou aj to, že sú oslovovaní tí, ktorí už na danom webe niekedy nakúpili alebo urobili inú žiaducu akciu, a tým je zaistená možnosť zistiť, čo tu prípadne ako zdokonaliť.
A hlavné je skutočne to, aby takýto výskum neobťažoval. Je teda vhodné rozdeliť jednotlivé dotazníky zacielené na konkrétne problematiky do viacerých e-mailov, nemiešať tu dohromady tie povestné ‚jablká a hrušky‘, a tiež vziať do úvahy časovú náročnosť takého výskumu, ktorý by rozhodne nemal adresátov pripraviť o príliš času. Len tak sa totiž dá počítať s relevantnými údajmi, ktoré majú pre nasledujúce internetové podnikanie skutočný zmysel.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.