zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Úspešný predaj s tovarovými vyhľadávačmi

Predajná stratégia sa v internetovom obchodovaní nezaobíde bez tovarových vyhľadávačov alebo porovnávačov cien ponúkaných produktov. Tie sa stali súčasťou obchodovania už pred nohami rokov a sú už natoľko známe a rozšírené, že ich využíva drvivá väčšina zákazníkov, ktorí dopytujú tovar a nakupujú na internete. Obsluha tohto programového vybavenia je pre zákazníkov natoľko jednoduchá, že mnohokrát nakupujú iba na základe vyhodnotenia cien produktov a ceny prepravy tovaru, čo potom logicky vyraďuje z hry mnoho e-shopov, ktoré majú nastavené ceny v ostatnej konkurencii príliš vysoko.

Ak sa aj vy chcete zaradiť medzi úspešné predajné subjekty, musíte nielen ponúknuť výhodnú cenu tovaru, porovnateľnú s vašimi konkurentmi, ale predovšetkým musíte byť medzi tovarovými vyhľadávačmi a porovnávačmi cien zaradení. Na to je potrebné mať správne nastavený XML feed.

Čo sú to XML feedy – XML feed je súbor, ktorý je potrebný na registráciu pri tovarovom vyhľadávači, kam patrí napríklad Glami, Tovar, Heureka, Favi, Kupi, Biano atď. Vyhľadávačov tovaru a porovnávačov cien existuje pomerne veľa, niektoré sú univerzálne, iné iba odborovo zamerané. XML feed obsahuje údaje o ponúkanom tovare, teda najmä jeho názov a kategóriu, kam patrí, cenu, popis výrobku, veľkosť, farbu atď. Ak teda napríklad predávate pánske tričká, bude v tomto súbore uvedené napríklad pánske tričko jednofarebné, farba biela, materiál bavlna , veľkosti M, L, XL, XXL, dĺžka rukávov krátka, gramáž 230 g, potlač – bez potlače atď.

Stratégia pre vyhľadávače tovaru a porovnávače cien – vzhľadom na to, že sa množstvo rôznych porovnávačov a vyhľadávačov neustále rozširuje, a mení sa tým aj správanie zákazníkov na trhu (niektorí začínajú využívať napríklad viaceré odborové vyhľadávače a opúšťajú tie univerzálne či naopak), je dobré vykonať analýzu pre každý konkrétny e-shop a registrovať sa v subjektoch, ktoré budú mať pre neho podstatný význam. S analýzou tejto stratégie vám tiež môže pomáhať profesionál.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol