Jedným zo základných pilierov, na ktorom stojí internetový biznis a vďaka ktorému sa v takomto podnikaní darí, je aj pozícia, ktorú má web takejto firmy či podnikateľa v internetových vyhľadávačoch. A dosiahnutie čo najlepšej pozície by tu malo byť prirodzene všetkým, pretože na tejto závisí, či bude niekto, kto tu niečo ponúka, objavený alebo nie.
Spôsobov, ako to postavenie vo vyhľadávačoch ovplyvniť, je celá rada. Patrí sem ako je známe optimálna voľba použitých kľúčových slov, linkbuilding, písanie obsahových a propagačných textov náležitej kvality a ďalšie možnosti. A zabúdať by sa určite nemalo ani na potenciál, aký majú sociálne siete, predovšetkým Facebook a Instagram. Pretože aj tie môžu poslúžiť ako k propagácii ponúk, tak aj k posilňovaniu postavenia vo vyhľadávačoch.
Ale je pochopiteľné, že nestačí len založenie si profilu na sociálnej sieti a zverejnenie tu nejakých fádnych reklamných oznámení. To by sa celkom minulo účinkom, to by zrejme nikoho alebo skoro nikoho neoslovilo. Tu je potrebné vynaložiť určitú žiaducu snahu a pochopiteľne tiež vedieť, ako na to.
Pokiaľ ide o online marketing na sociálnych sieťach, mal by tento pozostávať zo zábavného a zaujímavého obsahu, ktorý informuje nenásilnou formou o ponúkaných produktoch a firme ako takej a ktorá rovnako priťahuje nielen stálych, ale aj nových záujemcov a potenciálnych zákazníkov. Čím je práve tá cielená reklama, ktoré skutočne prináša žiaduci efekt.
Ale nestačí tu len niečo ponúkať. Tiež je vhodné naslúchať „hlasu ľudu“ , teda reagovať na správy a komentáre, aby sa užívatelia cítili komfortne a vedeli, že je o nich zo strany tohto ponúkajúceho ozajstný záujem.
Takto sa dá dosiahnuť značných výsledkov aj na Youtube, aj v zrovnávačoch tovaru, aj v inde umiestnených PPC reklamách. Zatiaľ čo prvá z týchto možností ponúka ako hlavnú prednosť propagáciu vo forme videí, tá druhá presviedča o cenovej výhodnosti určitej ponuky v porovnaní s konkurenciou a tá tretia proste efektívne propaguje, jedno majú spoločné. A to aj bezprostredné ovplyvnenie verejnosti, aj vplyv na pozíciu odkazu firemného webu v internetových vyhľadávačoch, čo takisto ovplyvňuje návštevnosť firemného webu a dosiahnutie vytúžených výsledkov.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.