zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Sezóna vianočných nákupov je v plnom prúde

Vyhľadávanie transakcií v obchodoch podľa údajov spoločnosti Google vzrástlo a to predovšetkým v dobe, kedy sa prihlásil o slovo Covid 19 a situácia sa tým skutočne skomplikovala. A aj keď mohli nakupujúci opäť navštíviť kamenné obchody, tak nákupy na internete nijako nepovolili svoju priečku. Nie je divu, že Google pridáva chytré ponuky pre predaj v e-shope, čím optimalizuje ponuky pre offline transakcie. Začiatkom novembra bolo oznámené majiteľom internetových obchodov, že si môžu pridať Smart Bidder, ktorý je určený pre predaj a celkovo zvýšenie počtu návštev zákazníkov. Je to v podstate skvelý nástroj ako nalákať s ponukou, aby ľudia nakúpili teraz a ihneď.

Ako funguje?

Inzerenti alebo predajcovia môžu ľahko nahrať transakčné údaje, ktoré budú bezpečné pre ochranu súkromia, čím optimalizujú konverzie z predaja v obchodoch pre kampane vo vyhľadávania a v nákupoch. Cieľ je samozrejme jasný- zvýšiť predaj svojich zásob. Google pre tento prípad má už niekoľko osvedčených postupov, ako zlepšiť používanie tejto funkcie, zvlášť ak chcú predajcovia zvýšiť predaj prostredníctvom online vyhľadávania.

Poďme sa pozrieť na stratégiu chytrých ponúk od Googlu

Obchodný cieľ:

V prvom prípade je cieľom získať čo najviac konverzií s pevným rozpočtom alebo pevnou návratnosťou svojich investícií. Chytrá ponuka má za cieľ maximalizovať konverzie a CPA (jedná sa o jednotku, ktorá posudzuje výkon online kampaní).

Pre zvýšenie zisku je potrebné dosiahnuť čo najviac konverzií pri pevne stanovenom rozpočte alebo samozrejme investície do reklamy. Je logické, že potom je potrebné získať návratnosť investícií do reklamy a maximalizovať hodnoty konverzie.

Ako postupovať pre úspešné preniknutie na trh?

Vzhľadom k tomu, že Vianoce sa blížia, je potrebné urobiť krok dopredu a lepšie podchytiť zákazníkov. Nebudeme si ani klamať, že niekedy získavanie konverzie je o tom byť na správnom mieste a v správny čas v SERP.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol