Všetci sme už v posledných mesiacoch pocítili nejaké problémy, v ktorých sme sa kvôli panujúcej a neustávajúcej pandémii ocitli. A len málokto z nás nemá dôvod sťažovať sa na nepríjemnosti, čo by mu strpčovali život. Väčšina ľudí nejako doplatila ako na nariadené opatrenia, čo našinca v mnohých ohľadoch obmedzili a takisto obmedzovať budú, a to či už priamo alebo sprostredkovane. A medzi tých, čo strádajú hádam najviac zo všetkých kategórií obyvateľstva, nesporne patria súkromní podnikatelia. Niektorí z nich doplatili na to, že na trhu začala panovať nervozita a klesla schopnosť ľudí nakupovať, čo v konečnom dôsledku negatívne ovplyvnilo ekonomickú stránku života podnikateľov.
Ak sa po tomto ešte niekomu z podnikateľov stále darí, tak najskôr tomu, kto podniká cez internet. Pretože do tohto podnikania koronavírus preniknúť nemôže, a tak sa toto obmedzilo v priamej súvislosti s pandémiou maximálne okrajovo. A dá sa tu naďalej podnikať, teda ponúkať to, čo je k dispozícii.
Ale aby úspech internetového podnikania rástol, je logicky potrebné, aby na web prevádzkovateľa takéhoto podnikania prichádzalo dostatočne veľa návštevníkov a (potenciálnych) zákazníkov. Tých, ktorí sú tu ochotní a schopní utrácať. A to sa niekedy nedeje.
Častou prekážkou, na ktorej sa dá v podobnom podnikaní stroskotať, je nežiaduco nízka návštevnosť. Za ktorou v skutočnosti nemusí stáť len neatraktívna ponuka, ale napríklad aj skutočnosť, že weby zvyknú mať svoje nedostatky, čo ich diskvalifikujú z hľadiska internetových vyhľadávačov, nástrojov, čo ovplyvňujú to, čo verejnosť objaví a čo nie.
Keď je web medzi tým, čo nájdu vyhľadávače pre verejnosť, umiestnený až kdesi ďaleko v zozname relevantných odkazov, nie je nádej na to, že ho objavia. A následne je potrebné vsadiť na optimalizáciu pre internetové vyhľadávače, ktorá dokáže pozíciu tohto webu vylepšiť a zaistiť mu tým lepšiu budúcnosť. To je v dobách ako tá naša doslova potrebné, aby internetový podnikateľ ustál.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.