Všeobecne je reporting označenie pre určité zhodnotenie splnených úloh. V rámci SEO optimalizácie preto bude vytvorený report za účelom zistenia, či bola optimalizácia efektívna alebo vôbec. Môžu sa hodnotiť dopady na navýšenie počtu návštevníkov, ale takisto na to, ako sa stránka umiestňuje pri vyhľadávaní kľúčových slov, ktoré boli súčasťou objednávky optimalizácie.
Reporting je dôležitý aj z hľadiska ďalšieho vývoja a podnikania firmy. Pokiaľ by totiž firma zistila, že dosahované kroky neviedli k vytúženým výsledkom, môže sa upraviť stratégia k tomu, aby boli do budúcna vytýčené ciele dosiahnuté. Aj preto je dôležité vytvárať v oblasti SEO optimalizácie report jednotlivých zákaziek. Na základe toho je totiž možné ďalej vylepšovať a zefektívňovať služby, a preto sú následne kvalitnejšie, rýchlejšie a podstatne lacnejšie, nakoľko nie je potrebné stráviť toľko času nad realizáciou určitej záležitosti.
S reportingom súvisí aj spätná väzba, ktorá má však odlišnú iniciáciu. Spätnú väzbu totiž produkuje samotný klient, ktorý vraví, ako moc je so službami spokojný, a môže ísť teda o subjektívny názor. Z pohľadu reportingu je však možné hovoriť o objektívnom názore, ktorý si urobí sama firma o tom, čo sa podarilo a čo naopak vôbec.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.