Zamyslite sa nad tým, ako to vyzerá, keď narazíte niekde na reklamu. Niekedy vás to síce zaujme, ale v akom prípade sa tak stane? Pochopiteľne vtedy, keď vás táto osloví. Keď je pútavá a súčasne sa dotýka témy, ktorej holdujete a zaujíma vás. Keď zháňate to, čo sa tu ponúka, prípadne ak by vás to mohlo zaujímať, takejto reklame venujete trochu svojho času. Ale inak?
Pri reklamách, ktoré vás nezaujímajú alebo nie sú dosť atraktívne, nevydržíte. Ak začne reklamný blok v televízii, strácate koncentráciu a často niekam odbiehate, v tlači reklamu, čo nie je tá pravá pre vás, prejdete pohľadom a bez záujmu čítate zasa niečo iné, v rádiu ju ignorujete, rovnako ako napríklad na nejakej vývesnej ploche. Alebo na internete.
Lenže každý z podnikateľov, ktorý sa chce presadiť, reklamu potrebuje. Potrebuje, aby sa o ňom vedelo. A každý nezaujatý človek je tu pre dotyčného podnikateľa stratený človek, každá reklama, čo niekoho nepritiahne, je zbytočným vyhodením peňazí.
Ak sa teda má vsadiť na reklamu, ktorá skutočne zaberie, je žiaduce využiť PPC. Teda reklamu, ktorá je ponúkaná na rozdiel od väčšiny iný reklamám špecificky. A to tak, že pri nej platí zadávateľ nie je za jej publikovanie, ale až za záujem, ktorý táto vyvolá.
Tvorcovia PPC reklám tak majú vždy na pamäti, že musia takúto reklamu učiniť atraktívnu pre tých, komu je určená, a zároveň ju musia umiestniť tam, kde táto neunikne pozornosti ideálnych návštevníkov. Pretože len to je predpokladom k tomu, že si prevádzkovateľ takejto reklamy zarobí. A ten propagovaný za výsledky adekvátne zaplatí.
Reklama pay-per-click sa teda objavuje vo vyhľadávačoch, na sociálnych sieťach aj hocikde inde, tam, kde môže osloviť čo najviac ľudí. A je príčinou zvýšeného záujmu o určitý web, ktorý je takto propagovaný. A nech už sa vsadí na systém Google Adwords alebo Seznam Sklik, pomáha k zviditeľneniu webu, na ktorý odkazuje, ktorý má za úlohu propagovať. Čím sa takáto reklama stáva súčasťou optimalizácie pre internetové vyhľadávače.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.