Vo svete reklamy a obchodu ide o dve rozdielne záležitosti. V prípade reklamy sa jedná o špecifickú metódu výskumu, ktorá dokáže zvýšiť efektivitu a zapamätateľnosť nejakej reklamnej správy. Dosiahnutie zvýšenej efektivity je prevádzané tým spôsobom, že osoba, ktorá vykonáva výskum, sa respondentov pýta na to, či si pamätajú určitú reklamu. Týmto spôsobom je respondentom reklama vlastne pripomínaná. Tým je dosiahnutý takzvaný Ad Recall, čiže „opätovné povolanie reklamy“. Dôležitým charakteristickým znakom tohto spôsobu pripomínania je to, že výskum je vykonaný po uplynutí určitej doby, ktorá je dostatočne dlhá na to, aby na ňu respondenti skutočne zabudli, ale jej pripomenutie by bolo efektívne.
Ďalšou oblasťou, kde je možné hovoriť o slovíčku Recall, je oblasť obchodu. Tu je však význam celkom iný, lebo ak sa hovorí o takzvanom Product Recall, ide o situáciu, kedy je nutné stiahnuť z predaja šaržu výrobkov z určitých dôvodov, napríklad z dôvodu bezpečnosti. Tu je možné súslovie Product Recall preložiť ako stiahnutie výrobku z predaja, nie však ich spätné povolanie, ako tomu bolo v prípade prvom.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.