Keď sa na nejaké internetové stránky upozorňuje na stránkach iných v podobe spätného odkazu, je to jednoznačne pozitívna správa. Pretože také odkazy dokážu zaistiť webom návštevnosť, a bez návštevnosti by nemala existencia akýchkoľvek webov zmysel. Lenže skutočnosťou je aj to, že nie je odkaz ako odkaz. Že sú ako dobré, tak aj zlé spätné odkazy. A zatiaľ čo tie prvé pomáhajú, tie druhé nemajú význam alebo dokonca poškodzujú stránky, na ktoré smerujú. A tak je logické, že je tu snaha o získavanie výlučne tých dobrých odkazov. Teda tých autoritatívnych, relevantných as čo najlepšou pozíciou.
A ako sa tie dokonalé odkazy spoznajú?
Čo sa týka autority, ide o weby, ktoré sú vysoko hodnotené, a teda nesporne kvalitné. A keď sa na týchto objaví odkaz na ďalšie stránky, je to nesporným signálom, že aj tieto stránky, na ktoré sa tu upozorňuje, majú svoje vysoké kvality. A to je pre internetové vyhľadávače dôvodom na umiestnenie takto podporovaných stránok na lepšie a hľadanejšie pozície medzi ďalšími odkazmi.
Pokiaľ je reč o relevantnosti, potom je tu dôležité, aby na seba upozorňovali stránky s obdobným zameraním. Rovnaké zameranie takýchto stránok má pre vyhľadávače oveľa väčšiu váhu, než keď na seba odkazujú weby nemajúce nič spoločné, rozdielne orientované. Podpora od odlišne zameraných stránok je bezvýznamná, ba môže byť aj škodlivá.
A keď už je odkaz na nejakej stránke umiestnený, mal by sa nachádzať na čo najlepšie hodnotenej pozícii v hlavnej časti webovej stránky. Tu je totiž najväčšia pravdepodobnosť jeho navštívenia, a to ho robí dôležitejším ako odkaz niekde na postrannom paneli alebo na päte stránky.
Proste sú aj spätné odkazy a ich umiestnenie celkom veda. Nie je to žiadna sranda. A preto býva vhodnejšie najať si na vytváranie spätných odkazov niekoho z radov odborníkov, teda niekoho, kto je erudovaný a má skúsenosti, využíva iba white-hat SEO postupy, vyzná sa v odbore, ktorému sa podporované stránky venujú, vedia žiaducne komunikovať s klientmi a dokáže pripraviť stratégiu budovania odkazov na mieru za akceptovateľnú cenu.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.