Keď sa má napísať propagačný text, potom tento nevyhnutne musí zaujať. To dá zdravý rozum. A čo to znamená v praxi? Znamenať to môže čokoľvek. Napríklad aj to, že sa tu musí súčasne do istej miery vyvíjať snaha o unikátnosť takéhoto textu, ktorý zaujme, hoci pri súčasnom zachovaní zásadných štandardných pravidiel, ktorých nedodržanie by malo za následok pravdepodobný pokles záujmu zo strany potenciálnych čitateľov.
Aj keď ste sa nad tým doteraz napríklad nikdy nezamýšľali, určite si spomeniete, že aj vy ste už niekedy boli v situácii, že vás niečo napísané zaujalo a priviedlo vás k prelúskaniu všetkého až do samotného konca, zatiaľ čo inokedy ste už pri prvom pohľade vytušili, že to nie je to práve, a nezačítali ste sa.
A ako spojiť takýto efektívny experiment s nemenej zásadnými „pravidlami hry“, ktorým by sa nikto nemal vyhnúť?
Pri vzbudzovaní záujmu čitateľov nemusí uškodiť použitie takých záležitostí, ako je kvalitný humor, či niečo akceptovateľne provokatívne. Môžu sa tu vyžiť aj polemiky či rečnícke otázky, názorné ukážky, vysvetlivky a prirovnávania, ba aj morálne dilemy, určite nemusí byť na škodu ani využitie menej formálneho štýlu písania.
Hoci súčasne nie je na mieste zahrnúť čitateľskú verejnosť používaním príliš nepochopiteľnej a neobjasnenej odbornej terminológie, nie je žiaduce ironizovanie a zosmiešňovanie oslovovaných čitateľov, prehnaná orientácia na umeleckú úroveň napísaného textu alebo naopak používanie nespisovných slov, nárečia či dokonca vulgarizmov.
Pozornosť je potom vhodné klásť aj na voľbu niektorých slovných druhov, ktoré ovplyvňujú vnímanie takéhoto oznámenia, predovšetkým prídavných mien, slovies a prísloviek.
A pri tom nesmieme zabúdať ani na to, čo zaúčinkuje vždy a čo by teda malo byť do značnej miery štandardom. A to je zarovnávanie textov z ľavej strany, jednotné riadkovanie a rovnaký (najlepšie nejaký základný) font písma a jeho veľkosť a farba.
Pri dodržaní toho čo odznelo, s najväčšou pravdepodobnosťou pri tvorbe PR článkov uspejeme. A naopak.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.