E-mailing je niečo, čo môže prospieť snáď každému internetovému obchodníkovi či inému podnikateľovi. Pretože je teoreticky prospešné čokoľvek, čo sa zákazníci alebo hypotetickí zákazníci o určitej ponuke dozvedia, každá informácia môže priniesť pozitívnu odozvu. Ale treba si uvedomiť aj niečo iné – a síce to, že nie je rozosielanie e-mailov na všetky možné strany ešte vôbec tým e-mailingom, ktorý internetovým podnikateľom pomáha.
O kvalitnom e-mailingu sa dá napríklad povedať, že tento umožňuje prilákať pozornosť tých oslovených k určitej ponuke a tým prospieť akémukoľvek webu a jeho majiteľovi a prevádzkovateľovi. Lenže tak je to určite iba v prípade jeho dokonalého fungovania. Inak by sa totiž mohlo ľahko stať, že sa také aj dobre mienené e-maily stanú iba nevyžiadanou poštou, niečím, čo príjemcovia automaticky okamžite zmažú, rovnako ako dajme tomu reklamy na Viagru pochybného pôvodu.
Aby tak e-mailing pôsobil pozitívne na potenciálnu klientelu, aby tento zvyšoval povedomie o nejakej značke a tým aj podporoval ziskovosť a návratnosť investícií, musí byť dokonale premyslený a zrealizovaný. A to nielen preto, aby bol obsah e-mailov pre príjemcov dosť atraktívny, ale aj aby sa taký e-mail dobre vynímal medzi mnohými podobnými e-mailami, ktoré ľudia neraz deň čo deň dostávajú. Čo znamená, že je potrebné zaujímať sa o to, kto je tu oslovovaný.
Ideálne sú personalizované e-maily, rozosielané priamo na mieru každému z príjemcov. Avšak to znamená nutnosť svoje publikum poznať, vedieť, s kým tu má internetový podnikateľ čo do činenia. Kto vie, čo adresáti jeho e-mailov zháňajú, kde a ako žijú a čo ich zaujíma, ten im ďaleko skôr kvapne do noty. A z toho mu potom tiež niečo kvapne.
Je teda vhodné sledovať aj to, s akou reakciou sa u koho stretli predchádzajúce rozoslané e-maily, k čomu môžem pomôcť e-mailingové nástroje. Je potrebné zisťovať údaje o tých, ktorí sú oslovení, správne ich spracovávať a efektívne využívať. Len tak to má vytúžený zmysel.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.