Jedná sa o súhrn prvkov, ktoré nie sú priamou súčasťou danej webovej stránky. Najčastejším príkladom off-page faktorov sú spätné odkazy, ktoré sa nachádzajú na iných weboch, inými slovami linkbuilding. Tieto spätné odkazy majú za cieľ odkázať užívateľa internetu na cieľovú stránku, voči ktorej sú spätné odkazy vytvorené. Medzi off-page faktory je však možné zaradiť aj vnútorné odkazy v rámci celého webu, nemenej dôležitá je však aj relevancia odkazujúcej stránky alebo tematická príbuznosť webu. Niektoré zdroje uvádzajú, že dôležitý je aj uplynulý čas odkazu.
Off-page faktory sú spravidla horšie ovplyvniteľné než on-page faktory, a preto je ich hodnotenie oveľa dôležitejšie. To znamená, že čím kvalitnejšie sú off-page faktory realizované, tým je väčšia pravdepodobnosť, že cieľová stránka bude zaradená na výhodnejšiu pozíciu pri vyhľadávaní, než tomu je u iných, napríklad u komerčných webov.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.