zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

O dôležitosti kľúčových slov

Na presadenie sa nejakého webu na internete slúži viac ako výdatne aj taká iba zdanlivá maličkosť, akou je voľba kľúčových slov. Aj na tom, ktoré slová či súslovia si prevádzkovateľ webu vyberie za kľúčové, záleží, či sa bude webu dariť alebo nie.

Prečo je to tak? Tí aspoň trochu zasvätení už to vedia. Ako je predsa známe, rozhodujú dnes o návštevnosti jednotlivých internetových prezentácií predovšetkým ich úspechy v internetových vyhľadávačoch, a internetové vyhľadávače fungujú predsa tak, že pre ľudí, ktorí by chceli niečo na sieti nájsť, hľadajú také slová, ktoré internetová verejnosť do vyhľadávačov zadáva. Takže ak niekto zadá napríklad, že chce nájsť misu, nájde mu vyhľadávač všeličo o misách a nevnucuje mu dajme tomu automobily. A je len na majiteľoch webov samotných, či si vyberú pre svoj web také kľúčové slová, ktoré sú identické s tými, ktoré verejnosť práve vyhľadáva.

A nielen to. Majitelia webov by si mali vyberať nielen veľmi frekventované termíny, ale zároveň aj slová, s ktorými majú šancu uspieť. Pretože sa niekto s pomerne bezvýznamným webom tak či tak nepresadí, pokiaľ staví na rovnaké kľúčové slová ako ďaleko vplyvnejší a úspešnejší konkurenti.

A tak je hľadanie ideálnych kľúčových slov najúspešnejšie vtedy, keď ho vykonávajú odborníci na optimalizáciu pre internetové vyhľadávače, pre ktoré je takáto voľba kľúčových slov ich neoddeliteľnou súčasťou.

Či už vykonávajú takýto výber kľúčových slov odborníci alebo s touto problematikou oboznámení laici, musia títo vedieť v prvom rade to, akému odboru sa daný web venuje, pretože je krajne žiaduce vyberať slová relevantné k tomu, čo sa tu dá nájsť. Ale dôležité je aj povedomie o tom, kto má byť takými kľúčovými slovami oslovený, aby sa zvolili termíny bežné pre danú časť spoločnosti. Každá veková skupina, každá profesia, každé pohlavie má niečo typické, a tomu sa je tu vhodné podriadiť. A to nie je ľahké. A preto v prípade potreby voľby kľúčových slov hurá za profesionálmi. Alebo aspoň na Google Analytics.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol