Na presadenie sa nejakého webu na internete slúži viac ako výdatne aj taká iba zdanlivá maličkosť, akou je voľba kľúčových slov. Aj na tom, ktoré slová či súslovia si prevádzkovateľ webu vyberie za kľúčové, záleží, či sa bude webu dariť alebo nie.
Prečo je to tak? Tí aspoň trochu zasvätení už to vedia. Ako je predsa známe, rozhodujú dnes o návštevnosti jednotlivých internetových prezentácií predovšetkým ich úspechy v internetových vyhľadávačoch, a internetové vyhľadávače fungujú predsa tak, že pre ľudí, ktorí by chceli niečo na sieti nájsť, hľadajú také slová, ktoré internetová verejnosť do vyhľadávačov zadáva. Takže ak niekto zadá napríklad, že chce nájsť misu, nájde mu vyhľadávač všeličo o misách a nevnucuje mu dajme tomu automobily. A je len na majiteľoch webov samotných, či si vyberú pre svoj web také kľúčové slová, ktoré sú identické s tými, ktoré verejnosť práve vyhľadáva.
A nielen to. Majitelia webov by si mali vyberať nielen veľmi frekventované termíny, ale zároveň aj slová, s ktorými majú šancu uspieť. Pretože sa niekto s pomerne bezvýznamným webom tak či tak nepresadí, pokiaľ staví na rovnaké kľúčové slová ako ďaleko vplyvnejší a úspešnejší konkurenti.
A tak je hľadanie ideálnych kľúčových slov najúspešnejšie vtedy, keď ho vykonávajú odborníci na optimalizáciu pre internetové vyhľadávače, pre ktoré je takáto voľba kľúčových slov ich neoddeliteľnou súčasťou.
Či už vykonávajú takýto výber kľúčových slov odborníci alebo s touto problematikou oboznámení laici, musia títo vedieť v prvom rade to, akému odboru sa daný web venuje, pretože je krajne žiaduce vyberať slová relevantné k tomu, čo sa tu dá nájsť. Ale dôležité je aj povedomie o tom, kto má byť takými kľúčovými slovami oslovený, aby sa zvolili termíny bežné pre danú časť spoločnosti. Každá veková skupina, každá profesia, každé pohlavie má niečo typické, a tomu sa je tu vhodné podriadiť. A to nie je ľahké. A preto v prípade potreby voľby kľúčových slov hurá za profesionálmi. Alebo aspoň na Google Analytics.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.