Ak chce niekto na internete využiť na svoju propagáciu práve túto platenú reklamu, teda tú financovanú podľa počtu kliknutí, nemal by tak konať bez dôkladného uvažovania. Pretože aj tu by malo vždy platiť, že musí byť reklama čo najvýkonnejšia a zároveň pokiaľ možno aj čo najvýhodnejšia, čo sa jej ceny týka. A tak sa tu treba zaujímať o zvyšovanie jej výkonu.
A ako na to? Ako to urobiť, aby bola takáto reklama čo najdokonalejšia z pohľadu textu, zacielenia a načasovania, aby tu bola pri tejto maximálnej možnej relevantnosti? Predsa tak, že sa táto reklama kvalitne optimalizuje. Čo ale samozrejme znamená potrebu vedieť, ako na to.
A ako že teda na to?
Je tu napríklad logická potreba upútať oslovovanú verejnosť atraktívnym textom. Ktorý by mal pochopiteľne čo najdokonalejšie zodpovedať potrebám žiaduceho publika, tých, ktorí majú byť týmto oslovení. A tak je tu vhodné vziať do úvahy aj vek, lokalitu alebo používané zariadenia tých oslovovaných.
Potom je tu tiež potrebné sledovať tých návštevníkov, ktorí s pomocou PPC reklamy prichádzajú na konkrétny propagovaný web, a získavať dostatočné informácie o tom, či ide o žiaducich klientov alebo len o niekoho, kto tu surfuje po internete bez dotiahnutia svojich návštev až na konverziu. Čo znamená, že sú tu vždy prospešnejšie tí z návštevníkov, ktorí tu trávia viac času a navštívili produktovú stránku z domovskej stránky.
PPC reklama musí byť ale aj správne načasovaná, je nesporne potrebné počítať s časovým oneskorením medzi zákazníkovou návštevou webu a uzavretím nejakého obchodu. A preto je potrebné sledovať správanie svojich klientov a ovplyvniť tým úspešnosť celej reklamnej kampane.
Pretože iba žiaduce reklamy prichádzajúce v tú najsprávnejšiu chvíľu môžu mať dokonalé výsledky, môžu sa na akomkoľvek propagovanom internetovom podnikaní skutočne pozitívne podpísať. A to je predsa dôležité. Pretože je logicky najlepšie, keď má kampaň najlepší výkon za najnižšiu cenu.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.