Ak chce niekto zviditeľniť svoj e-shop, pochopiteľne už neraz vie, že musí vsadiť na optimalizáciu pre internetové vyhľadávače. Teda že potrebuje aj copywriting. A copywriting sa vlastne nemusí využívať iba v rámci optimalizácie, tento sa môže hodiť hocikomu, kedykoľvek je potrebné vytvoriť nejaké text pokojne aj k akémukoľvek inému účelu.
A akého copywritera si zvoliť za partnera, ak sa rozhodne majiteľ e-shopu osloviť priamo tohto, a nie nejakú agentúru špecializujúcu sa na SEO?
Je to pochopiteľne ten, kto dokáže napísať kvalitné texty. A to texty záživné a súčasne odpovedajúce téme a gramaticky výborné. A logicky aj cenovo výhodné, pretože na peniazoch dnes záleží skutočne nemálo.
A ako takéhoto copywritera nájsť?
V prvom rade sa dá odporučiť spýtanie sa u odborníkov, s ktorými už majiteľ e-shopu spolupracoval a bol spokojný. Tí určite neodporučia niekoho, kto by pokazil renomé.
Ďalej je vhodné využiť k hľadaniu tiež katalógy profesionálov na internete a v týchto sa orientovať podľa ceny, pretože je nad slnko jasné, že predražené ponuky nie sú žiaduce a lacný copywritng ťažko bude kvalitný. Napríklad taký zoznam Shoptet Partneri tu môže učiniť užitočnú službu, rovnako ako stránka Na voľnej nohe, skupina Copywriteri a iní žurnalisti na Facebooku či LinkedIn.
Dá sa ale tiež vypraviť na nejakú odbornú akciu tohto zamerania, vrátane napríklad tej online.
A keď sa už následne majiteľ e-shopu pre niektorého z tých nájdených rozhodne, a to najlepšie pre niekoho, kto už sa podobnou problematikou, o akú je záujem, zaoberal, mal by sa určite zaujímať o to, ako s takým copywriterom prebieha komunikácia, ako rýchlo a adekvátne dotyčný reaguje na správy. A určite sa mu dá zadať nejaká platená cvičná úloha, na ktorej sa kvalita tohto copywritera môže prejaviť.
A kým sa potom spolupráca rozbehne, je určite vhodné vyjasniť si cenu, termíny a ďalšie parametre spolupráce. Pretože copywriterova práca má byť pomocou, a to neraz dlhodobou. A tá musí klapať.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.