Internetoví podnikatelia nemajú často dosť zákazníkov. A ešte som nepočul o žiadnom, ktorý by tvrdil, že má zákazníkov toľko, že už o nich a o žiadne ďalšie nestojí a že už na svojom webe žiadne ďalšie neuvíta. Zákazníci jednoducho neraz schádzajú, a aj keď sa na tých existujúcich dá uživiť, predsa len by bolo vždy lepšie, keby ešte aspoň nejakí pribudli. A tak sa napríklad propaguje alebo optimalizuje pre internetové vyhľadávače, iba aby sa na webe zvýšila návštevnosť.
A pretože majú zákazníci skôr tendenciu ubúdať než samovoľne pribúdať, treba nielen zháňať stále nových potenciálnych zákazníkov, teda navyšovať počty návštevníkov, ale tiež sa snažiť o udržanie tých, ktorí už niekedy na niečí web zavítali a dali mu v ideálnom prípade aj zarobiť.
A ako takých zákazníkov na svojom webe udržať? Násilím to pochopiteľne nejde, nikoho nemožno prinútiť, aby niečiu internetovú ponuku proti svojej vôli navštevoval, a dokonca za to ešte platil. Zákazníci sa musia udržovať niečím ďaleko príjemnejším, musia byť presvedčení, že sa na takýto web vlastne vracať chcú. A treba ich aspoň čas od času, radšej ale pravidelne a cielene, postrčiť. A to napríklad e-mailingom.
Áno, zákazníkov alebo iných návštevníkov webu je možné motivovať e-maily, ktoré sa budú týmto rozosielať. Ale je pochopiteľné, že posielať takýmto klientom jeden stupídny e-mail za druhým nemá zmysel, že to by bol obvykle nevyužívaný a zatracovaný spam. A preto sa musí na e-mailing s rozumom, aby tento fungoval tak, ako má.
A ako na to?
Predovšetkým je najlepšie, keď dajú zákazníci, ktorí majú také e-maily dostávať, k tomuto súhlas. Pretože tým ich ten odosielajúci nepopudí proti sebe, tým si nepreukáže medvediu službu. A obsahom takých e-mailov potom má byť zásadne niečo, čo sa adresátom zapáči – upozornenie na akcie, ponuka zliav či ďalších výhod, ponuka darčekov, ktoré môžu takí zákazníci dostať a podobne. Pretože to, čo pripadne adresátom výhodné a zaujímavé, padne na úrodnú pôdu. A títo potom na daný web určite nezabudnú.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.