Na internete sa hľadá s pomocou internetových vyhľadávačov a do nich zadávaných kľúčových slov. A pretože sú internetové vyhľadávače len nemysliace a rutinne fungujúce nástroje, nemožno od nich očakávať, že tieto samy plne pochopia, čo od nich tí hľadajúci presne očakávajú, a nájdu im to. Internetové vyhľadávače jednoducho dostanú zadané kľúčové slovo, prípadne frázu, a vyhľadajú to medzi tým, čo už doteraz na internete objavili a spracovali. Plus to hľadajúcim predloží zoradené podľa toho, ako je ktorý relevantný web podľa pravidiel zvoleného internetového vyhľadávača dokonalý.
A tí, ktorí sa chcú vo vyhľadávačoch so svojimi internetovými ponukami presadiť, tak musia okrem iného staviť aj na analýzu kľúčových slov, a to preto, aby na svojich stránkach využívali to, čo bude internetovými vyhľadávačmi najskôr hľadané as čím sa tu dá zároveň aj najskôr predčiť konkurencie.
Je teda potrebné posúdiť, a to skutočne zodpovedne, to, čo žiaduci návštevníci daného webu na internete hľadajú, aké pojmy pri takom hľadaní používajú, respektíve aké kľúčové slová sa využívajú v miestach, ktoré majú byť primárne oslovené. A spolu s tým treba posúdiť aj to, ktoré použité kľúčové slová nie sú vhodné, ktoré v akom rozsahu a s akým úspechom používa konkurencia a ktoré sa ideálne hodia aj na využitie v PPC reklame. A práve s týmto všetkým pomáha ona spomínaná analýza kľúčových slov. Keďže sa zákonite stala neoddeliteľnou súčasťou optimalizácie pre internetové vyhľadávače, už nie je možné neraz prevádzkovať laicky. Pretože čím väčší projekt treba touto podporiť, tým viac dá taká analýza práce a tým zodpovednejšie a dokonalejšie musí byť vykonaná. Pretože treba tu posúdiť ako vlastné potreby webu, tak aj silu konkurencie, je nutné si tu vytvoriť prehľadnú štruktúru webu a určiť, ktoré stránky sa budú zobrazovať na ktoré z kľúčových slov. Čo môže pomôcť pri presadzovaní sa v internetových vyhľadávačoch.
Zázraky sa síce vďaka takejto analýze kľúčových slov nestávajú, ale ak sa k nej pridajú aj ďalšie záležitosti súvisiace so SEO, dajú sa úspechy očakávať.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.