Je pochopiteľné, že sa internetoví obchodníci rovnako ako tí klasickí živia predajom toho, čo majú v ponuke. A to znamená, že je pre nich dôležité mať dostatok zákazníkov. A to nielen ľudí, ktorí k nim do internetového obchodu zavítajú, ale hlavne tých, ktorí tam tiež všetko dotiahnu do konca, teda utratia peniaze.
Prilákanie internetovej verejnosti na daný web je teda zásadným a nevyhnutným krokom. Avšak iba prvým krokom. Ktorý ešte sám o sebe náležitý význam nemá.
Lenže čo keď sa stáva, že si návštevníci v internetovom obchode niečo vyberú, vložia to dokonca do svojho tamojšieho virtuálneho košíka, ale ‚už nedôjdu k pokladni‘, teda nezaplatia a to vybrané neodoberú?
Potom je samozrejme vhodné postarať sa o to, aby to takí ‚sklerotici‘ dotiahli do konca. Pretože polovičný obchod nie je žiadny obchod. A to znamená, že treba v prvom rade prísť na to, prečo k podobnej situácii vôbec došlo. Pretože sa nemožno domnievať, že by tak internetová verejnosť robila schválne, aby internetových obchodníkov provokovala. Za tým väzí niečo iné.
Takí ‚zábudlivci‘ môžu mať na to popísané najrôznejšie dôvody. Ale najčastejším tu je skutočnosť, že pre nich web ako taký nie je dokonalý. Že sú na tomto dajme tomu zmätení, že nenájdu cestu k cieľu, respektíve počas nákupu niekde chybujú. Alebo je pre nich činnosť na takomto webe natoľko zložitou a zdĺhavou záležitosťou, že sa tu síce do niečoho pustí, ale potom nad tým radšej mávnou rukou a idú inam, kde je to ľahšie.
V prvom rade by tak mal byť dosť jednoduchý design webu, aby sa na ňom používatelia ľahko vyznali. Potom je tu potrebná nielen čo najdokonalejšia prezentácia ponúkajúcich sa produktov, ale aj jednoduchá orientácia pri jednotlivých nákupných krokoch. Musí tu byť jednoducho zistiteľné aj spôsoby dopravy toho kúpeného a ich podmienky, a samozrejme aj cena. Je jedine dobrá aj možnosť nákupu bez registrácie, o dôveryhodnosti webu ani nehovoriac.
Keď sa v čomkoľvek z tohto pochybí, vzrastá riziko nedokončenia obchodných transakcií. A to by sa nemalo diať.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.