Keď sa dnes píšu články či iné texty pre weby a ich propagáciu a presadenie sa s pomocou optimalizácie pre internetové vyhľadávače, je treba si uvedomovať, že ide o texty do istej miery špecifické. A také špecifiká je potrebné akceptovať, pretože inak by to nefungovalo (dokonale) a prevádzkovateľ nejedného webu by sa tak pripravil o možnú výhodu alebo by si dokonca uškodil.
Aby články pomáhali s optimalizáciou pre internetové vyhľadávače a tým aj s dosahovaním žiaducich výsledkov a ziskov, musia sa dodržať zásadné pravidlá, bez ktorých by to jednoducho nešlo.
O čo že ide?
1) Obsah takého oznámenia musí byť zrozumiteľný tým, ktorým je primárne určený. Musí byť taký, aby ho pochopili a tiež radi čítali tí, ktorí ním majú byť predovšetkým oslovení. To znamená, že je vhodné preferovať kratšie a nenáročnejšie vety pred dlhými a ťažko zrozumiteľnými súvetiami, že by sa to tu nemalo hemžiť ani príliš odbornými a niekomu nezrozumiteľnými výrazmi.
2) Vhod prichádzajú často aj vysvetlivky a názorné príklady objasňujúce to, čo by mohlo byť pre čitateľov ťažko pochopiteľné.
3) Vhodnejšie je písať v aktívnom rode, ktorý na čitateľov pôsobí lepšie ako trochu sterilný a veľmi oficiálny rod trpný.
4) Čo sa týka štylistiky, možno využívať rôznorodé, odborné, publicistické či umelecké štýly, voľba by sa mala vykonávať s ohľadom na obsah daného oznámenia a na špecifiká cieľovej skupiny. Niekedy sa hodí najlepšie napríklad článok, niekedy reportáž, recenzie, úvaha… Naopak príliš odborné pojednania či umelecké texty svojmu účelu v tomto prípade veľmi neprospejú.
5) Žiaduce tu je dbať na ideálnu voľbu slovnej zásoby. A to nielen čo sa týka odbornosti, ako už odznelo vyššie. Dôležitá je aj ideálna voľba prídavných mien, slovies a prísloviek, ktoré možno využiť na dosiahnutie žiaducich emócií u čitateľov.
6) A určite je vhodné vyhnúť sa vulgaritám a čomukoľvek, čo by čitateľov urážalo alebo zosmiešňovalo.
S dodržaním tohto sa komukoľvek podarí vytvoriť text vhodný pre SEO. A pokojne nielen pre jeho web, ale aj pre blog.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.