zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Na čo myslieť pri copywritingu?

Keď sa dnes píšu články či iné texty pre weby a ich propagáciu a presadenie sa s pomocou optimalizácie pre internetové vyhľadávače, je treba si uvedomovať, že ide o texty do istej miery špecifické. A také špecifiká je potrebné akceptovať, pretože inak by to nefungovalo (dokonale) a prevádzkovateľ nejedného webu by sa tak pripravil o možnú výhodu alebo by si dokonca uškodil.
Aby články pomáhali s optimalizáciou pre internetové vyhľadávače a tým aj s dosahovaním žiaducich výsledkov a ziskov, musia sa dodržať zásadné pravidlá, bez ktorých by to jednoducho nešlo.
O čo že ide?
1) Obsah takého oznámenia musí byť zrozumiteľný tým, ktorým je primárne určený. Musí byť taký, aby ho pochopili a tiež radi čítali tí, ktorí ním majú byť predovšetkým oslovení. To znamená, že je vhodné preferovať kratšie a nenáročnejšie vety pred dlhými a ťažko zrozumiteľnými súvetiami, že by sa to tu nemalo hemžiť ani príliš odbornými a niekomu nezrozumiteľnými výrazmi.
2) Vhod prichádzajú často aj vysvetlivky a názorné príklady objasňujúce to, čo by mohlo byť pre čitateľov ťažko pochopiteľné.
3) Vhodnejšie je písať v aktívnom rode, ktorý na čitateľov pôsobí lepšie ako trochu sterilný a veľmi oficiálny rod trpný.
4) Čo sa týka štylistiky, možno využívať rôznorodé, odborné, publicistické či umelecké štýly, voľba by sa mala vykonávať s ohľadom na obsah daného oznámenia a na špecifiká cieľovej skupiny. Niekedy sa hodí najlepšie napríklad článok, niekedy reportáž, recenzie, úvaha… Naopak príliš odborné pojednania či umelecké texty svojmu účelu v tomto prípade veľmi neprospejú.
5) Žiaduce tu je dbať na ideálnu voľbu slovnej zásoby. A to nielen čo sa týka odbornosti, ako už odznelo vyššie. Dôležitá je aj ideálna voľba prídavných mien, slovies a prísloviek, ktoré možno využiť na dosiahnutie žiaducich emócií u čitateľov.
6) A určite je vhodné vyhnúť sa vulgaritám a čomukoľvek, čo by čitateľov urážalo alebo zosmiešňovalo.
S dodržaním tohto sa komukoľvek podarí vytvoriť text vhodný pre SEO. A pokojne nielen pre jeho web, ale aj pre blog.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol