Pre internetové podnikanie nie je dostačujúce mať iba svoj web. To je málo, a to aj vtedy, keď by na spomínanom webe bola publikovaná tá najdokonalejšia ponuka, akú si tu možno len predstaviť. Nestačí rozhodne iba niekde niečo ponúkať. Je nutné aj to, aby sa rozšírilo povedomie o takej ponuke. Aby o nej potenciálni zákazníci z radov internetovej verejnosti vedeli, aby k nej boli privedení a aby boli motivovaní k jej využitiu.
A koľkokrát len sa o niektorej ponuke na určitom webe internetová verejnosť ani nedozvie! Koľkokrát sa iba aj zdanlivo dokonalá ponuka stráca medzi inými alternatívami! A ľudia ju nenájdu napríklad aj preto, že vo vyhľadávačoch nepoužívajú presne tie kľúčové slová, ktoré by im určitý web priniesli až pod nos.
Skrátka a dobre sa dnes hľadajú internetové ponuky s pomocou vyhľadávačov, a tie fungujú v zásade tak, že ponúkajú tým hľadajúcim to, čo obsahuje použité hľadané kľúčové slovo, a navyše v poradí zodpovedajúcom zdanlivej relevantnosti konkrétnych ponúk.
Je teda potrebné, aby kľúčové slová, ktoré verejnosť hľadá, zodpovedali kľúčovým slovám na weboch, ktoré majú byť nájdené a využité. A pretože tí hľadajúci využívajú kľúčové slová, aké pripadajú žiaduce im, a nie tie, ktoré si hocikedy vymysleli a použili prevádzkovatelia webov, je jasné, že sa musia kľúčové slová na weboch prispôsobovať tomu hľadanému. A je teda potrebné rôzne kľúčové slová analyzovať.
A čo taká analýza kľúčových slov znamená? V zásade hodnotenie takých termínov a slovných spojení z pohľadu toho, čo a ako je úspešné vo vyhľadávačoch, teda čo je tu frekventovane hľadané a zároveň nemajúce prehnane silnú konkurenciu. A zatiaľ čo ide niekedy o relatívnu maličkosť, napríklad v prípade mikrostránok, podstránok alebo článkov, existujú aj rozsiahle analýzy obsahujúce tisíce kľúčových slov, z ktorých si je možné a súčasne aj nutné vyberať. A každá dobrá voľba tu môže byť šťastným riešením, na rozdiel od voľby nesprávne. A preto býva vhodné nechať ju na profesionáloch z odboru SEO.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.