Domnievate sa, že je vytváranie odkazov pre váš web hračkou a že si s tým poradíte aj sami, bez cudzej pomoci? Ak je to skutočne tak, ste šťastlivci. Ale ďaleko skôr ste v podobnom prípade iba tými nedostatočne informovanými a mýliacimi sa. Na naozajstnom linkbuildingu totiž nič jednoduché nie je. A aby sa s ním uspelo, treba tomu skutočne dobre rozumieť a vyvíjať na dosiahnutie úspechov nemálo snahy.
Nie vždy tu totiž funguje pasívny linkbuilding, teda situácia, pri ktorej majiteľ internetových stránok vytvára na týchto natoľko kvalitný obsah, že naň odkazujú dostatočne početní návštevníci a majitelia iných relevantných webov bez potreby sa v tom akokoľvek angažovať. A to znamená nevyhnutnosť vyvíjať snahu, teda venovať sa linkbuildingu aktívnemu, kedy majiteľ nejakého webu kontaktuje iných majiteľov webov a snaží sa ich najrôznejšími spôsobmi prinútiť k tomu, aby pri sebe jeho odkaz(y) publikovali. Čo možno dosiahnuť napríklad za odplatu, formou výmeny odkazov a podobne. A keď je situácia nie príliš nádejná, možno vlastne staviť aj na nie príliš efektívny linkbuilding nepriamy, pri ktorom ide o snahu, aby u seba niekto umiestnil odkaz na niečo, čo odkazuje na stránky takú podporu vyžadujúcu.
Nech už sa ale jedná o ktorýkoľvek zo spôsobov získavania spätných odkazov, jedno je isté. A tým je skutočnosť, že by malo ísť najlepšie o pozvoľný a nikdy nekončiaci kontinuálny proces. Pretože značné množstvo spätných odkazov vzniknutých jednorazovo budí nedôveru, obzvlášť pokiaľ toto nie je sprevádzané zásadnými zmenami na tomto podporovanom webe, a neskoršie spomalenie vytvárania spätných odkazov by mohlo byť internetovými vyhľadávačmi vnímané ako pokles záujmu, čo by pozícii webu vo vyhľadávačoch určite neprospelo.
A tak sa tí, ktorí sa pokúšajú zaistiť si žiaduce spätné odkazy, musia starať. A to aj o to, na akej relevantnej a autoritatívnej doméne a stránke chcú svoj odkaz mať, aj o to, kde by tam svoj odkaz chceli umiestniť, prípadne koľko to bude stáť. Pretože je tu linkbuilding aj od toho, aby sa vyplácal.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.