Nemáte radi cudzie nezrozumiteľné slová, a to najmä vtedy, keď sa na vás sypú jedno za druhým a vám pomaly (alebo možno vôbec nie pomaly) uniká zmysel toho, čo je vám oznamované? Vôbec sa vám nedivím. A trúfam si tvrdiť, že sme v tom na jednej lodi, že podobným spôsobom strácame záujem o to, čo je nám predkladané, a v nejednom prípade vzdáme prečítanie dotyčného oznámenia už po pár vetách či dokonca slovách, ktoré nepochopíme.
Niekedy je to vlastne jedno. Nejaké oznámenie sa k nám kvôli tomu nedonesie, ale okolo je toľko rôznych podnetov, že by sme to aj tak všetko so svojim mozočkom neprebrali a musíme si vyberať, a tak skrátka nahradíme dotyčnú nezrozumiteľnú hatmatilku niečím iným, čo je pre nás pochopiteľnejšie.
Čím si ale môžeme aj uškodiť. Pretože nám môže uniknúť tiež niečo, čo by sa nám mohlo veľmi hodiť, čo by nám mohlo pravdepodobne aj cítiteľne chýbať.
Vezmite si Lead Generation marketing. Viete, čo sa pod týmto pojmom skrýva? Mnohí určite nie. A mnohí sa tým pravdepodobne k svojej škode nebudete vôbec zaoberať, s tým, že „keď dotyčný ani nevie po slovensky…“
Ale uniknúť by vám to nemalo. Možno by vám neprospelo, keby ste tento pojem nechali tak a ignorovali ho. Ide totiž o spôsob, ako získať dostatok zákazníkov, motivovaných k získaniu toho či onoho produktu alebo služby. Je to spôsob, ako mať vždy k dispozícii z hľadiska nákladov a výnosov plne kontrolovaný predajný kanál, ktorým sa dajú osloviť potenciálni zákazníci, čo zháňajú práve konkrétny produkt, službu alebo riešenie a len vyčkávajú, až bude ponuka ideálna.
Človek si tu môže nechať dodať zákazníkov, ktorí sú vysoko konverzní a motivovaní k uzavretiu obchodu alebo k podpisu zmluvy daného obsahu. Nie je tu preto potrebné namáhať sa hľadaním klientov, ktorí by mali o to ponúkané záujem, čo je namáhavé, zdĺhavé, drahé a s neistým výsledkom.
Či už ide o finančníctvo, poistenie, reality, energetiku, investície, telekomunikácie, auto-moto, internetový obchod a podobne, všade sa dá nechať pripraviť úplne komplexné a ucelené služby Led Generation marketingu, kde sú merateľné náklady v porovnaní s maximálnym vývojom a dosiahnutým ziskom.
Vďaka tomu nehrozí nedostatok zákazníkov. Tí sú poskytovateľom tejto služby ponúkaní klientom na základe individuálnej dohody. A môže ísť o spoluprácu dlhodobú, korektnú, férovú a ekonomicky výhodnú pre všetkých. Pretože čo je lepšie, než robiť svoju prácu s vedomím, že si ňou určite zarobíme?
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.