Tento pomer vyjadruje štatistickú pravdepodobnosť, že sa z obyčajného návštevníka stránky stane zákazník. Je možné stretnúť sa tiež s označením miera konverzie, čo v praxi znamená to isté. Aby bolo možné spočítať konverzný pomer, a teda štatistickú pravdepodobnosť, je nutné poznať samotnú konverziu a celkový počet návštev. Z pomeru konverzie a celkového počtu návštev potom vyplýva samotný konverzný pomer. Zatiaľ, čo spočítať počet návštev je pomerne jednoduché, pri výpočte konverzie je nutné využiť špeciálne princípy. Jedným z nich je zaznamenávanie počtu takzvaných konverzných stránok, čo môžu byť rôzne webové stránky objavujúce sa návštevníkovi vo chvíli, kedy dôjde ku konverzii (nákup produktu, registrácia do systému, objednanie služby apod.)
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.