Ak sa má na internete s podnikaním naozaj dariť, je nutné postarať sa nielen o to, aby bolo zákazníkom čo ponúkať, ale aj o to, aby sa ľudia o ponuke, ktorá je im určená, dozvedeli. Je totiž úplne logické, že sa to, o čom sa nevie, nepodarí náležite zužitkovať, že sa na tom nezarobí a neprinesie to ani iný žiaduci efekt. Ten, kto má čo ponúknuť, tak musí mať web, na ktorom túto ponuku publikuje, a tí, ktorým je ponuka určená, ju musia nájsť a prejaviť o ňu patričný záujem.
Lenže ani fakt, že si ponúkajúci podnikateľ web obstará a na druhom konci sú tí, čo práve o toto majú možno aj enormný záujem, ešte neznamená, že sa uzavrie obojstranne výhodná transakcia, z ktorej budú mať aj predávajúci aj kupujúci náležitý úžitok. Takýto web sa totiž musí najskôr dostať do hľadáčika tých, ktorým je určený. A to sa vzhľadom k množstvu konkurenčných ponúk a ktovie, čoho ešte, čo sa na internete dnes denne objavuje, nemusí automaticky ani trochu podariť.
Tí hľadajúci proste neraz nenájdu to, čo sa im práve na určitom webe ponúka. A tak nájdu a uprednostnia niečo iné, čo nemusí nevyhnutne dosahovať takých predností, ale je to proste takpovediac na rane.
A keď sa chce niekto v tejto konkurencii presadiť, keď chce mať možnosť osloviť tých, o ktorých má záujem? Potom je nevyhnutné vsadiť na propagáciu a logicky aj na optimalizáciu pre internetové vyhľadávače.
Prečo sa má web nejako zavďačovať internetovým vyhľadávačom? Prečo sa má prispôsobovať tomu, čo tieto uprednostňujú? Jednoducho preto, že ľudia už dávno nehľadajú určitý web metódou pokusu a omylu. Dnes sa hľadá tak, že sa zadá kľúčové slovo alebo fráza do internetového vyhľadávača, a ten hľadajúcemu ponúkne, kde by sa to žiadané malo nachádzať. A ponúkne to podľa toho, nakoľko relevantný mu ten ktorý web pripadá.
A práve preto sa optimalizuje. Aby sa určitý web vyhľadávaču „zapáčil“ a bol ponúkaný hľadajúcej verejnosti prednostne. Len tak sa totiž získajú návštevníci a potenciálni platiaci zákazníci.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.