Pokiaľ sa má nejaký konkrétny web presadiť medzi inými internetovými ponukami, je nevyhnutné, aby bol čo možno najideálnejší, čo najlepšie odpovedajúci požiadavkám, čo sú nastavené u internetových vyhľadávačov. Pričom platí nielen to, že by tu nemalo chýbať nič z toho, čo vyhľadávače považujú za relevantné a žiaduce. Musí tu byť to, čo ovplyvňuje výsledky vyhľadávania, ale nielen to. Musí to byť tiež čo najdokonalejšie. Čo platí napríklad aj o textoch uverejnených na jednotlivých weboch.
Aj takéto texty tu musia nielen byť, ale musí ich byť aj optimálne množstvo a tieto musia spĺňať kvalitatívne kritériá. A ktoré to sú? O tom by mohli copywriteri veľmi dlho rozprávať.
A prečo by sme si tu o tom neporozprávali aspoň v krátkosti aj my?
Keď už prišla reč na texty, ktoré sa na weboch vyskytujú, potom sa iste ľahko dovtípite, že nie vždy tieto práve priťahujú čitateľov. A aj keď vyhľadávače nevedia čítať, aj tie si z textov vyberajú, aj tie ich posudzujú. A ako čitatelia, tak aj internetové vyhľadávače rozhodujú o efektivite webov, a preto by sa im mali texty prispôsobovať.
Mali by v prvom rade zodpovedať problematike, ktorej sa web venuje, a to ako tie obsahové, tak aj tie propagačné. Ďalej musia byť takéto texty primerané účelu, pre ktorý vznikli, majú byť nápomocné pri riešení toho, čo sa tu očakáva. Rovnako je vhodné vziať na vedomie ich dĺžku, pretože príliš krátky text ťažko obsiahne všetko, čo obsiahnuť má, a ten dlhý pre zmenu odradí pokojne aj veľmi zdatných čitateľov.
A úspešnosť reklamných a PR textov závisí aj na tom, nakoľko sa podobajú reklame a či sú sem umiestnené aj spätné odkazy vedúce na relevantné weby.
Tým všetkým a nielen tým, sa copywriteri zaoberajú dnes a denne. A nielen z ich pomysleného pera vychádzajú texty, ktoré pomôžu webom v presadení sa na internete. Teda v tom, čo je nevyhnutné bez ohľadu na to, o čom takéto weby konkrétne pojednávajú a aký majú účel.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.