Každý obchodný web je pochopiteľne tvorený mnohými stránkami. A keď tu má potom niekto nakupovať, je potrebné, aby sa takýto web optimalizoval a dostal sa tak čo najefektívnejšie k hľadajúcej internetovej verejnosti. Avšak to nie je ešte všetko. Prelinkované, teda internými odkazmi pospájané, musia byť aj jednotlivé stránky takého webu. To aby bolo možné dostať sa čo najľahšie z jednej na druhú, dajme tomu z homepage na niektorú zo stránok s konkrétnou ponukou. Pretože tento postup aplikujú najprv roboty vyhľadávačov, keď zhromažďujú dáta z jednotlivých stránok webu, a neskôr samozrejme aj zákazníci, ktorí potrebujú nájsť najprv obchod a potom ich zaujímajú jednotlivé ponuky čo najľahšie.
Interné odkazy teda tým, že prepájajú jednotlivé stránky a tým uľahčujú pohyb medzi nimi, pozitívne ovplyvňujú aj ekonomické výsledky prevádzkovateľov takýchto webov. Ale akokoľvek je vytváranie takýchto interných odkazov ľahké, pretože si ich človek ukladá na vlastné stránky, pri ktorých si rozhoduje o čomkoľvek sám, nie je to zase až taká banalita. A keby interné odkazy neboli také, aké by mali byť, mohli by namiesto prospešnosti aj škodiť.
Výhodou interných odkazov je skutočnosť, že tieto vytvárajú vnútornú štruktúru webu a zlepšujú konverzie. Pretože sa s ich pomocou pohybujú zákazníci po webe dokonalejšie, efektívnejšie a dlhšie. A tieto odkazy pomáhajú dosiahnuť lepšie výsledky pri optimalizácii pre internetové vyhľadávače, akokoľvek je ich význam menší ako pri odkazoch externých, teda tých umiestnených na cudzích weboch.
A s akými internými odkazmi sa dá na internetových stránkach stretnúť? Jedny sa nachádzajú v navigačnom menu, a tie sú bežné a nenahraditeľné. Ďalší potom môžu byť napríklad v päte stránky, možno tu naraziť na kontextové odkazy v texte, omrvinkovú navigáciu v hornej časti stránky alebo odkazy v podobe rôznych obrázkov. A nech sú tieto akékoľvek, môžu pri správnom využití ponúkať neoceniteľnú pomoc.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.