Keď sa niekto potrebuje so svojím internetovým obchodom zviditeľniť na internete, keď chce dosiahnuť väčší záujem publika a väčší počet zákazníkov, musí nevyhnutne optimalizovať, aby sa umiestnil so svojím odkazom čo najvyššie v zoznamoch toho ponúkaného vyhľadávačmi verejnosti. A k tomu sa určite často hodí aj využívanie e-mailingu. Ktorý tiež dokáže zaistiť záujem verejnosti, ktorú treba osloviť a prinútiť ju k akcii.
Ako si môže každý ľahko domyslieť, dajú sa ľudia s pomocou e-mailov oslovovať a presviedčať. A preto sa určite hodí aj rozosielanie nejakých tých informačných mailov (potenciálnym) zákazníkom, napríklad aj tým, ktorí už ponuku nejakého webu využili a nie je ich vhodné stratiť.
Také e-mailové kampane je možné plne automatizovať a tým docieliť to, že sa bude žiaduce publikum dozvedať o ponukách, o ktorých sa dozvedať má. Čím sa okrem oslovovania verejnosti, propagácie a získavania si lojality zákazníkov tiež zvyšuje povedomie o ponúkajúcej sa značke.
E-maily sú ale skutočne rôzne. Hodí sa na rôznorodé využitie, a preto by sa malo vždy premyslieť, na čo sa tu staví.
Keď to vezmeme poporiadku, tými prvými bývajú e-maily uvítací, teda tie, ktorými pri sebe podnikatelia vítajú nových zákazníkov. Rovnako dôležité býva ale aj využívanie e-mailov rozosielaných po realizácii nákupu ako poďakovanie, prípadne rozosielanie e-mailov upozorňujúcich na nedokončené nákupy, na opustené nákupné košíky, ktoré dáva nádej na dokončenie takýchto začatých nákupov. Potom sú tu aj e-maily propagačné, rozosielané hromadne, aj tie personalizované, ktoré upozorňujú zákazníkov na práve také ponuky, ktoré ich zaujímajú. A s využitím elektronickej pošty sa dá upozorňovať aj na zľavové akcie, aj na nové produktové alebo napríklad charitatívne kampane.
E-mailing nie je len banálne rozosielanie určitých oznámení. A tak by si mali tí rozosielajúci dať záležať aj na vzhľade takýchto e-mailov, aj na segmentácii adresátov podľa ich požiadaviek a potrieb, a určite by sa malo urobiť všetko pre motivovanie k odberu takýchto e-mailov. Aby sa nestalo, že tieto budú končiť rovno zmazané alebo v spame.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.