Oddávna platí, že k uzavretiu obchodu tu musia byť minimálne dvaja. Ten, kto ponúka, a potom ten, kto predáva. A títo dva ľudia sa medzi sebou musia dohovoriť na obojstranne výhodných podmienkach. Následne k čomu sa uzavrie zmluva a realizuje sa jej obsah.
Často tomu tak je, ale v dnešnej dobe už nie je to pred chvíľou podpísané zasa až taká dogma. Dnes už totiž vstupuje do čisto ľudských odchodov aj tretia strana, chatboti a landboti.
Čo si ale predstaviť pod pojmom chatbot? Jedná sa o software, ktorý simuluje konverzáciu počítača a človeka podľa v predstihu naprogramovaného scenára alebo prostredníctvom umelej inteligencie. To v praxi znamená, že na chatbot narazíme najskôr v oblasti zákazníckej podpory, ako sú napríklad faq, novinky alebo plánovanie termínov stretnutí, a takisto vo finančných službách, personalistike, e-shopoch a firmách, ktoré týmto spôsobom predávajú svoj sortiment.
Takýto „chytrý“ stroj sa pýta svojho náprotivku na to, na čo má vopred nadefinované odpovede, a podľa toho, čo zistí, následne predáva dôležité informácie o tovare či službách.
Iste, podobná služba dnes nedokáže plnohodnotne nahradiť človeka, nie je úplne dokonalá, ale aj napriek tomu viac než výdatne pomáha. Kde totiž pôsobí podobný robot, tam v úplnej väčšine prípadov nie je potrebný živý zamestnanec. Stroj pracuje automaticky a preto je taký chatbot pre nejednu firmu nástrojom inovácie, vylepšenia či alternatívnej doplnkovej predajnej technológie. Veď tento už dokáže predávať produkty a služby, ponúka napríklad rezervovanie miest v reštaurácii, lístky do kina a divadla a podobne.
A nie je to rozhodne niečo unikátne, čo používa len pár vyvolených. Veď už len Facebook Messenger je využívaný viac než dvoma miliardami ľudí. A okrem neho môže chatbot fungovať aj na zástupe ďalších platforiem, akými sú Skype, Kik, Viber, WhatsApp, Telegram, Slack, SMS či Zapier.
Chatbotov a landbotov si už dnes môžeme nechať postaviť aj so získaním komplexného performance marketingu. A ich cena závisí od ich robustnosti, funkcionalite, rozsahu, integrácie, testovania a podobne. V čom sú mimo schopnosti obmedzene sa dohovoriť vlastne rovnako podobné ľuďom. Pretože aj u ľudí sa predsa preferujú a oceňujú hlavne tí najvýkonnejší a najlepší.
A prečo by za seba niekto nenechal pracovať nejakú chytrú mašinku, že?
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.