K tomu, aby bol niečí web dosť hojne navštevovaný, sa už dávno nedá dospieť iba čírou náhodou. K tomu sa treba dopracovať, a to buď účinnou propagáciou, alebo optimalizáciou pre internetové vyhľadávače. Prípadne obom naraz. A zatiaľ čo vieme o propagácii, teda o reklamách, všetci dosť a dosť, s onou optimalizáciou pre internetové vyhľadávače to zase až také slávne nebýva. Iste, možno aj mnohí z nás vedia, že táto existuje, hocikto pozná aj nejaké tie podrobnosti navyše, ale tých, ktorí sa v nej skutočne vyznajú a vedia ju aj náležite aplikovať, je pomenej. A preto je často vhodné prenechať takúto optimalizáciu profesionálom.
Ale napriek tomu sú tu aj záležitosti, ktoré môže ovplyvniť aj sám laik. Sú aj činnosti, s ktorými si dokáže poradiť viac našincov. Pokiaľ teda sú ochotní dať si s tým tú prácu. Napríklad také texty na webe môže ako pozitívne, tak aj negatívne ovplyvniť kadejaký autor. Ale ako na to?
Predovšetkým si treba povedať, že pri textoch na weby nejde ani tak o ich množstvo, ako o ich kvalitu. Pretože také texty majú pritiahnuť záujem verejnosti aj internetových vyhľadávačov, a keď nie sú všestranne dostatočne dokonalé, neprospievajú návštevnosti, a teda ani tomu, čo sa má s pomocou takýchto webov dosahovať. Bez čitateľov nie je záujem verejnosti a touto prinášaný efekt dostatočný, a nedokonalé texty komplikujú aj pozíciu konkrétneho webu v internetových vyhľadávačoch, čo marí nádeje na jeho objavenie dostatočne širokým publikom.
Ale ako písať tak kvalitné texty, ako si to žiadajú internetové vyhľadávače, keď to sú vlastne nástroje fungujúce inak ako my živí ľudia?
Najprv je pochopiteľne potrebné napísať niečo, čo je čitateľné a zrozumiteľné, potom to musí byť nenásilne preložené vhodnými kľúčovými slovami a pochopiteľne aj dokonale štruktúrované, s nadpisom, ktorý vzbudí už aj sám v čitateľoch záujem. Podceňovať nesmieme ani URL takého článku, ktorá by mala obsahovať aspoň časť kľúčového spojenia, ani zaujímavý a lákavý meta description, dostatok relevantných zdrojov a využitie sociálnych sietí. To všetko totiž ovplyvňuje aj čitateľov, aj internetové vyhľadávače.
A keď to majiteľ webu nedokáže? Potom by mal skrátka radšej staviť na copywriterov. Pretože nie je dôležitá kvantita, ale kvalita.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.