Čo sa týka digitálneho marketingu v priebehu aktuálneho roku, máme sa vraj ako obvykle pripraviť na zmeny, ktoré sú ako tradične nevyhnutné. A pretože sa môžu dotknúť každého z nás, spomenieme si aspoň tie najpodstatnejšie.
PPC reklamy majú efektívne cieliť na užívateľov internetu. Má dochádzať k stále najpresnejšiemu a čo najefektívnejšiemu cieleniu reklamy na užívateľov, vrátane unikátnych oznámení pre konkrétnych užívateľov, od ktorých sa dá očakávať najväčší efekt. Stále viac bude takisto dochádzať k prispôsobovaniu reklamy konkrétnym užívateľom. Na sieti bude dochádzať viac a viac k identifikácii užívateľa a personalizácii obsahu, najlepšie naprieč všetkými možnými kanálmi, platformami a elektronickými zariadeniami. Na tvorbou reklám tak bude nutné premýšľať už od začiatku strategicky a v kontexte, samotné nastavenie reklám bezprostredne v systémoch potom bude druhotné. Stále najdôležitejšie bude aj vytváranie pozitívnej image značiek, na úkor brandingu, v ktorom šlo a doposiaľ často ide hlavne o to, aby ľudia dotyčnú značku poznali. Inzerenti budú viac tlačiť na to, aby sa ich značka stala nielen známou, ale známou v tom najlepšom zmysle slova. A reklama sa im v tomto ohľade bude musieť prispôsobovať.
Čo sa týka optimalizácie pre internetové vyhľadávače, bude aj tento rok zohrávať významnú úlohu vizuálna i textová kvalita a dôveryhodnosť. Podstatné bude, aby sa na weboch objavovali výhradne kvalitné a prínosné texty a takisto kvalitné obrázky i videá, čo zohrávajú aj v stále dokonalejších vyhľadávačoch svoju úlohu. Významnú úlohu potom bude mať aj dôveryhodnosť odkazov vedúcich na iné weby alebo odkazov dotyčnej prezentácie umiestnených u konkurencie.
V otázkach e-mailingu porastie význam toho, ako sa budú e-maily načítavať na mobiloch. Rastie totiž počet užívateľov sledujúcich svoje e-maily práve tu, a kvalita tu bude hrať nemalú úlohu. Aj tu potom porastie význam správneho zacielenia obsahu reklám na konkrétnych užívateľov. To povedie viac a viac k one-to-one komunikácii, k automatizácii a prispôsobovaniu rozosielaného obsahu potrebám užívateľov. Technológie sa budú postupne prispôsobovať aj handicapovaným užívateľom a po obsahovej stránke bude trend smerovať od kvantity ku kvalite a k jednotnej komunikácii naprieč kanálmi, ako sú web, sociálne siete, e-maily, inzercie a podobne.
A bude sa takisto viac a viac sledovať každý užívateľ. Aby sa mu následne naservírovalo presne to, o čo by mohol mať záujem.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.