Weby, na ktorých sa ponúkajú najrôznejšie obchodné transakcie, sú vlastne aj osobitými obchodmi. A preto aj pre nich platí, že by tam mal určite chodiť dostatok zákazníkov a že tam títo nie vždy chodia sami od seba. A keď k niektorému internetovému podnikateľovi davy solventných zákazníkov nemieria, treba ich k tomu prinútiť. A to znamená, že sa títo musia ponúkať v duchu starého známeho ‚chytrému napoveda a hlúpeho postrč‘ a musia na takomto webe pri návšteve nájsť to, čo zaujme a prinúti k uzavretiu nejakej tej obchodnej transakcie.
A tak sa sem dajú ľudia ‚naháňať‘ napríklad pomocou e-mailingovej kampane. Ktorá je dlhodobo ekonomicky výhodnou stratégiou, ktorá pri pomerne malých nákladoch prináša žiaduci zisk. Avšak ak majú rozosielané reklamné e-maily zaujať ich adresátov, nemôžu byť len tak hocijaké, pretože väčšinu z nich ľudia nikdy ani neotvoria a nedozvedia sa o ponuke vo vnútri. A tak sa treba starať o to, aby rozosielané e-maily zaujali aj predmetom správy, aj svojim obsahom, čo je motiváciou k tomu, aby si ich ľudia prečítali. A snáď nielen prečítali. Je teda vhodné uviesť v predmete e-mailu niečo, čo vyvolá zvedavosť, a ďalšie informácie uvádzať najlepšie stručne a výstižne, aby to nikto nevnímal ako stratu času. Potom by tu určite nemala chýbať ani nejaká tá výzva na určitú žiaducu akciu, obsah by nemal postrádať ani obrázky, a hlavne by mali byť také e-maily optimalizované aj pre mobilné zariadenia.
A keď už sa ľudia nechajú e-mailingom zlákať na návštevu webu, čo by mali nájsť? Ponuku jasnú, zrozumiteľnú, motivujúcu k nakupovaniu, jasne kontrastne farebnú, poskytujúcu určitú hodnotu. A nielen to. Sú tu žiaduce aj vhodne dlhé titulky, motivujúce k prečítaniu toho, čo po nich nasleduje, aj vyobrazenia umiestňované aj do reklám a textov na sociálnych sieťach, slúžiacich na propagáciu a majúci ideálnu veľkosť, kvalitu rozlíšenia a alt tagy.
Jednoducho treba urobiť všetko, len aby sa zákazníci prilákali. Pretože bez nich by to v podnikaní, vrátane toho internetového, nešlo.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.