Keď sa chce niekto presadiť so svojim webom medzi konkurenčnými ponukami, zvyčajne vsádza na optimalizáciu pre internetové vyhľadávače. A či už to vie alebo nie, vsádza v jej rámci tiež na linkbuilding. Teda na vytváranie odkazov, ktorých poslaním je dostať užívateľov internetu tam, kde je žiaduce ich mať. Čo je jedna z najdôležitejších aktivít, ktorá k SEO patrí.
Tie odkazy ale nielen privádzajú návštevníkov. Takisto zvyšujú vierohodnosť a relevanciu jednotlivých webov v Google a ovplyvňujú tak umiestnenie vo výsledkoch vyhľadávania.
Odkazy, ktorých sa táto problematika týka, sa dajú rozdeliť na interné a externé. Tie prvé fungujú v rámci toho istého webu a smerujú na určité miesta v ňom, zatiaľ čo tie druhé sú umiestňované na weboch iných, z ktorých privádzajú cudzích návštevníkov.
Pokiaľ ide o odkazy interné, záleží na majiteľovi každého webu, koľko týchto bude a kam budú smerovať, pri odkazoch externých je však treba aj pomoc a spolupráca zo strany ostatných majiteľov webov, u ktorých sa dajú získať odkazy aktívne alebo pasívne. Teda môžeme písať články s odkazmi pre nejaké iné internetové prezentácie alebo jednoducho požiadať majiteľov žiaducich webov o umiestnenie takýchto odkazov, čo sa zvyčajne spája s nejakou protislužbou, alebo naopak len čakať, kým si nás niekto všimne a začne na nás odkazovať sám zo svojej vôle.
Každopádne ide ale o to, aby mali odkazy svoju kvalitu. Teda aby boli na mieste, kde na nich klikne ten, kto by na ne kliknúť mal. A aby bolo podobných užívateľov dosť. Čo znamená, že by mali byť takéto odkazy umiestňované v kvalitnom a tematicky adekvátnom anchor texte. A vhodné je tiež to, aby boli takéto texty dostatočne početné a variabilné a aby bolo nemenej variabilné aj umiestnenie odkazov v nich a ich vzhľad. Aby si Google nevšimol, že sa jedná o stále to isté, a nesankcionoval to, čo by bolo kontraproduktívne.
A aby bolo odkazov za všetkých okolností dosť, dajú sa využiť napríklad aj blogy a PR články, prípadne vsadiť na sociálne siete. Vďaka tomu všetkému sa dá totiž zabodovať.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.