Mnoho z nás sa už samozrejme samozrejme živí s využitím možností internetu. Zaobstarávame si tu obchodné alebo iné podnikateľské weby a dúfame, že sa nám ich prostredníctvom podarí internetovej verejnosti niečo predať a tým si dosť slušne zarobiť. Lenže to sa deje jedine vtedy, keď sa nám podarí získať záujem verejnosti a dostatočnú návštevnosť. A ani jedno z toho bohužiaľ nemáme my prevádzkovatelia webov isté. Naše weby sú často stranou záujmu tých, ktorí mali byť oslovení. A keď sa zaujímame o to, prečo je to tak, zistíme, že za to môže obvykle zlá pozícia nášho webu v internetových vyhľadávačoch.
Avšak to, že takto odhalíme príčinu našich nezdarov, neznamená, že to tak môžeme nechať. Nemôžeme. A musíme sa začať venovať optimalizácii pre internetové vyhľadávače, ktorá nám môže pomôcť so získaním dostatočne dobrej pozície.
A k takejto optimalizácii patrí absolútne neoddiskutovateľne aj tvorba spätných odkazov v rámci linkbuildingu. Pretože sú to aj najrôznejšie využité odkazy, ktoré môžu posunúť niečiu stránku vo vyhľadávaní dostatočne znateľne vpred.
A o akých odkazoch je tu reč?
Môžu to byť odkazy externé alebo interné. A zatiaľ čo je tými externými nejaká stránka propagovaná na cudzom webe, interné sa využívajú na prepojenie rôznych stránok toho istého webu. Pričom sú pochopiteľne väčšiu váhu majúcu tie, ktoré sú externé, teda tie, ktorými niečiu ponuku podporuje niekto iný, než interný, ktorými prepája svoje stránky v záujme ich lepšej možnosti využitia majiteľ webu sám.
Avšak na druhú stranu môžu byť externé odkazy aj rizikom. Zatiaľ čo totiž niekedy podporujú rast návštevnosti niečích stránok a tým zvyšujú ako návštevnosť, tak aj hodnotenia zo strany internetových vyhľadávačov, ktoré sa prejavuje v lepšom umiestnení sa optimalizovaného webu vo vyhľadávačoch, inokedy je tu aj riziko sankcií zo strany vyhľadávačov v prípade, že sú také odkazy získané neeticky alebo sú nekvalitné. Čo ale nikto nechce. Okrem iného aj s ohľadom na časovú náročnosť, ktorá takú tvorbu spätných odkazov sprevádza.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.