Podnikateľské weby je často potrebné optimalizovať. Teda zdokonaľovať s úmyslom zaistiť si tak žiaducu priazeň internetových vyhľadávačov a čo najideálnejšiu pozíciu v nich. Avšak ani optimalizácia tu nemusí prinášať žiaduce výsledky, pokiaľ táto nie je takú, akú by mala byť. Je totiž potrebné vedieť, čo a ako touto dosiahnuť, treba mať a dodržiavať určitú SEO stratégiu.
A ako má táto vlastne vyzerať? Pokiaľ ide o vyhľadávač Google, nemalo by sa pri optimalizácii zabúdať ani na kvalitu a jedinečnosť obsahu webu, ani na rýchlosť načítania stránok, ani na prepojenie s ďalšími, relevantnými a autoritatívnymi webovými stránkami.
Taká SEO teda v praxi vyžaduje zhodnotenie momentálnej situácie, v ktorej sa konkrétny web nachádza, a posúdenie možností jeho najvýznamnejších konkurentov. Stranou záujmu nesmú zostať ani kľúčové slová, ani spätné odkazy. Je potrebné zaoberať sa tu otázkou cieľovej skupiny, jej demografických údajov a jej nákupnej cesty
Nasledovať by mal technický a obsahový audit s využitím niektorého z nástrojov ako dajme tomu Semrush Audit, Screaming Frog, SiteBulb, Critical CSS, Cloudflare, GTmetrix či Pingdom, čím je možné dosiahnuť odhalenie kvalít jednotlivých stránok webu, po ktorom sa dá relevantne rozhodnúť o tom, ktoré z takýchto stránok je vhodné zachovať, ktoré upraviť, konsolidovať alebo úplne odstrániť. To isté by potom malo čakať aj spätné odkazy, z ktorých by sa mali tiež odstrániť tie toxické.
Nu a potom je samozrejme potrebné venovať sa aj obsahu webu. Pre ktorý by mala byť najskôr vytvorená redakčná stratégia obsahujúca zamýšľané kľúčové slová, trendové témy atď. Je vhodné si ujasniť, aké časté budú na webe publikácie obsahu, akého formátu tieto budú, akým témam sa budú venovať. Pričom by sa malo dbať dôsledne na to, aby nebola zabudnutá žiadna cieľová skupina, fáza nákupu a relevantné kľúčové slovo, aby nedochádzalo k duplicite obsahu a existovali tu odkazy na autoritatívne zdroje a relevantné stránky webu.
A nakoniec treba tiež pravidelne sledovať a optimalizovať to, čo nie je také, aké by to malo byť.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.