Ako už hocikto vie, nie je na internete rovnako ako v reálnom živote jedna reklama ako druhá. A existujú tak aj ponuky reklám, ktoré sa skutočne vyplácajú, avšak aj tie, ktoré nie sú okrem toho, že ich niekto niekde zverejnil, k ničomu. A napríklad PPC reklamy, teda reklamy, za ktoré sa platí podľa toho, koľko záujemcov na určitý web privedú, patria k reklamám výhodným. Pretože ten, kto na nich vsádza, neplatí paušálne za niečo, o čom nevie, či to vôbec prinesie nejaký efekt, a naopak poskytovatelia takýchto reklám sa musia usilovať o to, aby tieto vzbudzovali záujem, pretože inak by sa neuživili.
Avšak ani PPC reklamy nemusí byť práve dokonalosť sama. Garantujú síce, že sa v ich prípade neplatí za neoslovenie nikoho, lenže súčasne nie je isté, že sú ľudia, ktorí sa nechajú takouto reklamou zlákať k návšteve určitého webu, onomu webu prospešní. Pretože nie každý návštevník sa nutne zmení na zákazníka.
A ako sa postarať o to, aby PPC reklamy v Google neprivádzali len nezaujímajúcich sa ľudí a neplatilo sa tu za nič? Ako zaistiť žiaduce konverzie?
V prvom rade pochopiteľne tak, že budeme konverzie kvalitne merať a sledovať, ako si návštevníci na webe začínajú. Ďalej nie je vhodné používať automaticky odporúčania od Googlu, ktoré síce môžu, ale tiež nemusia pomôcť s optimalizáciou kampane majiteľa webu, a keď sa tieto použijú, je vhodné ich efekt spätne kontrolovať. Rozumné je tiež využívanie takzvaných vylučujúcich kľúčových slov, na ktoré sa nemá reklama spúšťať.
A určite by sa nemali PPC kampane podfinancovať. A ak už chce človek ušetriť, mal by tak robiť tým spôsobom, že si vyberie kampaň alebo sadu kľúčových slov, majúci najlepší výkon, a sem sa presmeruje všetok rozpočet, ktorého efekt sa následne zhodnotí a prípadne sa prejde do inej skupiny.
Jednoducho treba reklamy využívať efektívne, aby sa nestali len bezodnou studňou, do ktorej sa hádžu peniaze bez toho, aby priniesli žiaduci efekt. ktorým je ideálne oslovenie súčasných aj len potenciálnych zákazníkov.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.