SEO optimalizácia je tvorená mnohými čiastkovými činnosťami, ktoré na seba v rôznom slede navädzujú. Pretože sa však vyhľadávanie točí okolo zadávania kľúčových slov, je nutné klásť veľký dôraz práve na kľúčové slová. Z tohto dôvodu sa SEO konzultanti zaoberajú aj hľadaním vhodných pojmov, ktoré by šlo zaradiť medzi objekty zlepšovania. Možno aj vy ste sa začali zaujímať o to, ako vyhľadať kľúčové slová, ktoré by ste mohli optimalizovať. Nájsť ich nie je vôbec zložité, stačí vám k tomu totiž niekoľko nástrojov, ktoré sú prístupné online, aj keď za určitý poplatok.
Cieľom analýzy je zistiť, aké kľúčové slovo sa v danej oblasti vyhľadáva najčastejšie. Práve na základe toho totiž budú užívatelia hľadať stránky, ktoré by mohli splniť ich očakávania. Je preto vypracovaný dokument, v ktorom sa nachádzajú v skutku detailné informácie o kľúčových slovách, ktoré sa v danej oblasti používajú. Predvolené dáta môžu pochádzať napríklad z nástroja s názvom Sklik, ktorý je dielom vyhľadávača Seznam alebo AdWords (teraz s novým názvom Google Ads), ktorý zasa pochádza od spoločnosti Google. Práve tieto nástroje bývajú často základom, z ktorého sa pri analýze kľúčových slov vychádza.
Okrem vyššie spomenutých nástrojov sa s obľubou využívajú Collabin a MarketingMiner. Práca s týmito nástrojmi nie je zložitá, avšak je nutné mať určité predčasné znalosti, ktoré umožnia pracovať s týmito nástrojmi efektívne. Pre začiatok však bohato postačia už zmienené Klik a AdWords.
Každý špecialista môže čiastkové kroky pochopiť trochu iným spôsobom, avšak všeobecne je možné povedať, že analýza vyžaduje nasledovné kroky:
Pokiaľ sa chcete skutočne zaoberať analýzou kľúčových slov, určite sa vám vyplatí ďalej hľadať, ako urobiť analýzu kľúčových slov. Všetky získané informácie vám totiž môžu pomôcť zostaviť si vo svojej hlave konkrétny model, ktorým sa budete riadiť, pokiaľ by ste chceli naozaj riešiť kľúčové slová svojpomocne.
Pretože času má každý len obmedzené množstvo, je oveľa rozumnejšie prenechať zložitosti na niekom, kto im rozumie viac. Preto nie je potrebné hľadať, ako na analýzu kľúčových slov, čo všetko musí obsahovať a aké sú výstupy.
Oveľa efektívnejší postup bude obrátiť sa na špecialistov z firmy SEOlight s.r.o, vďaka ktorým ušetríte nemálo času, ktorý by ste museli venovať do získavania poznatkov o tom, čo je vlastne súčasťou analýzy a ako ju realizovať. Aj napriek tomu, že analýza bude niečo stáť, získate precízne spracovaný dokument, ktorý vám povie všetko potrebné, a to rýchlo, efektívne a kvalitne.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.