Ako skúsenosti ukazujú, je síce pri internetovom podnikaní pekné získavať stále ďalších a ďalších klientov, ale nie je to riešenie ideálne. Pretože je ďaleko výhodnejšie udržiavať si tých zákazníkov, ktorí už boli získaní, než oslovovať a vábiť nových.
Ale ako prinútiť ľudí, aby na niečí web nezanevreli a zostali mu verní? Aby si tu ponúkané služby predplácali alebo nakupovali opakovane a nemizli niekam ku konkurencii? Aby sa nemuseli zas a znovu vynakladať veľké peniaze na nákladný marketing, treba na PPC reklamy?
Predovšetkým je potrebné zabezpečiť existujúcim zákazníkom dostatočne dobrú zákaznícku skúsenosť. Je dobré, ak sa zákazníkom dostane nielen toho prisľúbeného, ale aj niečoho navyše, čo tieto milo prekvapí, žiaduce bývajú aj odmeny za vernosť.
Avšak aby to bolo efektívne a účinné, sú dôležité údaje využiteľné pri personalizácii nakupovania. Je tak potrebné zhromažďovať dôležité informácie o zákazníkoch formou recenzií, prieskumov, nákupného správania a podobne, vďaka ktorým je možné ľahšie prispôsobiť podnikateľský web s jeho ponukou požiadavkám potenciálnych zákazníkov. Čo je možné dosiahnuť okrem iného napríklad aj formou spätnej väzby, pokiaľ ju sú zákazníci ochotní poskytnúť, a na čo je logicky potrebné adekvátne reagovať.
Rovnako je potom treba reagovať čo najlepším spôsobom na požiadavky a iné typy reakcie klientov, čo má tiež nesporne pozitívny vplyv. Tu môže ísť o chat aj videochat, ktoré dokážu vzbudiť dôveru v podobnú firmu, ak sú využívané na čo najrýchlejšiu reakciu na podnety.
Rozhodne sa potom často vypláca vsádzať nielen na ľudské sily, ale aj na automatizáciu procesov, ktoré tu dokážu všeličo efektívne vyriešiť a nahradiť ľudský faktor. Umelá inteligencia predsa dokáže tiež udržať ľudí, ktorých ich udržať treba, a to oslovovaním tých, ktorí by sa inak mohli stratiť.
Ale nech už robíme v tomto ohľade čokoľvek, isté je, že sa musia zákazníci na webe cítiť ako niekto mimoriadny. A získať tu niečo, čo zabráni dotyčným v odchode niekam inam.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.