Ak možno na internete niekoho považovať za šťastlivcov, potom majiteľov takých webov, ktorým sa dostáva natoľko veľkej pozornosti, že už nepotrebujú ďalšiu podporu. Také skutočne známe značky sa tu dokážu zaobísť aj bez linkbuildingu, pretože im vznikajú dostatočne početné a kvalitné odkazy na iných stránkach automaticky, aj bez pričinenia sa ich majiteľov.
Rovnako tak sa môžu niekedy bez linkbuildingu zaobísť aj weby získavajúce dostatok návštevníkov s využitím PPC reklamy alebo sociálnych sietí. A bez profesionálneho vytvárania spätných odkazov sa niekedy musia zaobísť aj weby, ktorých majitelia si podobnú pomoc nemôžu dovoliť z ekonomických dôvodov.
Ale ostatní podnikatelia sa na internete bez žiaduceho množstva kvalitných spätných odkazov nezaobídu. Keby ich nemali, kto vie, či by ich ponuky vôbec niekto našiel a využil, čo je pochopiteľne absolútne nežiaduce situácie.
Internetoví podnikatelia sa teda obvykle usilujú o to, aby na nich upozorňoval čo najväčší počet dostatočne kvalitných spätných odkazov. A ak sa o toto usilujú, mali by sa mať na pozore. Pretože nie je všetko zlato, čo sa trblieta, a práve tak nie je prospešný každý spätný odkaz bez výnimky.
Žiaduce je teda využívať metódy takzvaného white hat linkbuildingu. Teda vytvárať kvalitný a jedinečný obsah svojho webu, ktorý sa dá propagovať klasickými cestami v nádeji, že naň začne internetová verejnosť dobrovoľne odkazovať, prípadne si vytvárať komunitu ľudí, ktorí budú vytvárať spätné odkazy dobrovoľne automaticky. To je najférovejší a najkvalitnejší spôsob získavania spätných odkazov, na ktorý sa nedopláca, ktorý však vyžaduje čas a snahu.
A keď to nie je akceptovateľné? Potom sa relatívne rozumne vsádza aspoň na ‚šedú zónu‘, na gray hat linkbuilding, kedy sa spätné odkazy kupujú, avšak takto neoznačujú, vlastné texty sa publikujú na cudzích weboch alebo sa odkazy vymieňajú. Čo môže niekedy zostať vyhľadávači nepovšimnuté a prinesie to žiaduci efekt.
A rozhodne nie je žiaduce black hat linkbuilding, ktorý je natoľko zjavne podvodným konaním, že je odhaľovaný a trestaný. Čo občas môže niečomu prospieť, ale vždy iba krátkodobo. Čo ale nie je pre skutočných internetových podnikateľov to pravé.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.