Majitelia webov si môžu svoju pozíciu, a teda aj dosahované úspechy, vylepšiť tým, že si zaplatia dajme tomu PPC reklamu. Vďaka nej sa automaticky a hneď dostanú na čelné pozície v internetových vyhľadávačoch, tam, kde ich ľahko nájdu všetci hľadajúci danú problematiku. Avšak ako zaznelo, nie je to zadarmo. Za takú reklamu sa platí, a to často veľmi veľké peniaze. Ktoré je možné vďaka využitiu optimalizácie pre internetové vyhľadávače ušetriť.
Avšak aj taká optimalizácia na svojom počiatku niečo stojí. Tá totiž obnáša úpravy obsahu webu, vytváranie spätných odkazov či prácu špecialistov na takú optimalizáciu, čo sa nedeje automaticky a zadarmo. Na druhej strane sa takáto investícia do optimalizácie v budúcnosti vráti v podobe lepšej pozície v internetových vyhľadávačoch, a teda lepšej návštevnosti.
Optimalizácia teda nesporne pomáha k zvýšeniu organickej návštevnosti, nárastu konverzií z tejto organickej návštevnosti, udržaniu klientov a vylepšeniu viditeľnosti značky.
SEO však je, ako už odznelo, beh na dlhšiu až dlhú trať. A aby sa s ňou dosiahlo úspech, treba tu dlhodobo pracovať koncepčne a strategicky. Žiadna chaotickosť tu nie je na mieste, nič zásadné sa tu nesmie podceňovať, aby sa nakoniec nezmenili nádeje na plané nádeje.
V rámci SEO je potrebné vykonávať ako úpravy na webe samotnom, tak pôsobiť aj na to, čo je mimo tohto. Je teda potrebné správne voliť kľúčové slová a tvoriť kvalitný obsah, ktorý je zrozumiteľný aj pre verejnosť, aj pre vyhľadávače. Ale práve tak webu prospieva aj to, ako sú na ňom zaistené titulky, ako rýchlo sa tento načíta a podobne.
Mimo web sú potom mimoriadne žiaduce spätné odkazy vedúce sem z iných webov, ktoré dodávajú webu punc kvality, a podceňovať sa nesmie ani výber kľúčových slov, ktoré by na jednu stranu mali byť hojne vyhľadávané, ale súčasne by nemalo ísť o tie používané príliš silnou konkurenciou , voči ktorej sa nimi nemožno presadiť.
Zabudnúť by sa nemalo ale ani na URL adresu webu, ktorá by mala stránku charakterizovať a zároveň aj obsahovať kľúčové slovo a mala by byť nemenná.
To všetko môže pomôcť k dosiahnutiu cieľa, nech už je tento vlastne akýkoľvek.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.