Ak si myslíte si, že je napísanie zaberajúceho reklamného či propagačného články niečím ľahkým, žijete v nevedomosti. Vytvorenie skutočne kvalitného PR článku totiž v skutočnosti vôbec žiadna malina nie je. Je tu celý rad pravidiel, na ktoré je nutné brať ohľad, a je potrebné si s tým dať celkom dosť práce, aby bol výsledok taký, aký má byť.
V zásade sa teda dá povedať, že napríklad napísať niečo, čo potenciálnych čitateľov motivuje k tomu, aby sa zabrali do čítania a neskončili s tým skôr, než sa dostanú na koniec textu.
Je teda určite nevyhnutné ihneď skraja zaujať. Je potrebné osloviť čitateľa pútavým nadpisom a neodradiť ani prvými slovami, ktoré tu zaznievajú. Určite je dobré hneď skraja uviesť, o čo v takomto PR článku pôjde, čím tento môže byť pre čitateľa dôležitý a kto a prečo by si ho teda mal prečítať. Čo platí pre všetky texty bez výnimky, a nemôže to teda chýbať ani pri PR článkoch.
Nasledovať by mal nemenej atraktívny a čitateľný obsah, ktorý čitateľom má čo ponúknuť, a na jeho konci by potom nemalo v ideálnom prípade chýbať ani nejaké to zhrnutie obsahu, motivovanie k určitému jednaniu alebo zamysleniu sa nad tým práve oznámeným.
A ani tým ešte nemusí PR článok skončiť. Motiváciou k opätovnému využitiu tohto textu a jeho šíreniu medzi užívateľmi internetu môže byť aj možnosť na takýto text zareagovať vo forme komentárov pod článkov a priamo vyzvanie k takémuto komentovaniu, čo zvyšuje účinnosť podobného textu.
Vhodné je aj členenie textu na krátke časti s možnosťou využitia titulkov u takýchto jednotlivých častí, čo je z pohľadu čitateľov pohodlnejšie než čítanie dlhého nečleneného textu. A nemenej zásadné môže byť pre vnímanie obsahu takéhoto článku aj zvýraznenie tých najzásadnejších informácií, napríklad v podobe tabuliek, odrážok, použitia tučného písma, podčiarknutia a podobne.
Skrátka je potrebné vytvoriť článok, ktorý sa páči aj čitateľom, aj internetovým vyhľadávačom. A to skutočne nie je jednoduchá úloha. Ale profesionálny copywriter si s tým poradí.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.