Aby mohli internetové vyhľadávače plniť čo najlepšie svoju funkciu, teda aby hľadajúci internetovej verejnosti našli čo najrelevantnejšie odpovede na kladené otázky, musia pochopiteľne hodnotiť obsah jednotlivých webov, ktoré sa im podarí na internete nájsť, analyzovať ich a posúdiť. Nemôžu tým hľadajúcim predhodiť len tak niečo, čo nezodpovedá ich potrebám, pretože potom by boli vyhľadávače vlastne zbytočné.
A tak sa weby vo vyhľadávačoch posudzujú. A hodnotia sa napríklad aj články, ktoré sú na nich uverejnené alebo ktoré s nimi súvisia. Čo znamená, že by sa na weboch mali vyskytovať texty, ktoré sú zaujímavé, nejakým spôsobom prínosné, prehľadné, komplexné a tiež dlhé. Pretože práve to býva vlastnosťami najlepšie hodnotených článkov.
Články sa tu teda musia páčiť nielen čitateľom, ale aj vyhľadávačom. Ktoré uprednostňujú články najobsiahlejšie, najlepšie a explicitne vytvorené.
Kvalita článku začína už jeho nadpisom a titulkom. Tým naznačujeme, na ktoré kľúčové slová sa tu zameriame, a súčasne by týmto mali byť čitatelia aj náležite zaujatí a motivovaní k čítaniu.
Ideálne články ako také mávajú obvykle krátke odseky členené nadpismi a hypertextové menu, sú tu obsiahnuté interné odkazy na ďalšie relevantné stránky webu, zoznamy a citácie. Avšak podceňovať nemožno ani prehľadnosť umožnenú správnou voľbou riadkovania, správnu voľbu veľkosti písma a farebný kontrast písma voči ostatným prvkom.
A podceniť sa určite nesmú ani kľúčové slová. Tá by mala byť stanovená už pred začatím písania textu, a to hlavné by sa malo objavovať v nadpise aj titulku, a to najlepšie v prvom páde. Pričom voľba kľúčových slov nesmie byť náhodná. Aby boli tieto slová čo najrelevantnejšie, je potrebné využívať užitočné nástroje, dajme tomu Keyword Everywhere, Ahrefs či výsledky od Googlu v organickom vyhľadávaní. Ale rovnako tak je dôležitá aj miera prekliku, teda pomer medzi kliknutiami na daný prvok a celkovým počtom zobrazení tohto prvku.
To všetko treba vziať pri písaní do úvahy. Pretože to rozhoduje o úspechu či neúspechu textu aj celého webu.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.