zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Ako sa ideálne presadiť na nete?

Obchodovanie s čímkoľvek na internete je úplne logicky sprevádzané nevyhnutnosťou zohnať si tu zákazníkov. Bez tých by sa obchodovanie nedarilo, ani keby inak bolo všetko úplne dokonalé. A pokiaľ niekto v tejto záležitosti staví na e-mailing, nepochybí. Pretože to je dokonalý spôsob, ako osloviť tých, ktorí majú byť oslovení. Pochopiteľne, ak sa tento zorganizuje tak, ako je to žiaduce.
Takýto e-mailing dokáže osloviť aj s minimálnymi výdavkami bezprostredne potenciálnych zákazníkov a prinútiť ich k tomu, k čomu je vhodné ich prinútiť. Chce to ale vedieť, ako na to. A ako že na to?
V prvom rade je potrebné vedieť, čo sa týmto má dosiahnuť. Chce to teda mať stratégiu a jednotlivé kroky e-mailingu tejto podriadiť. A pochopiteľne sledovať, či sa dosahuje zamýšľaného, a podľa potreby činnosti korigovať adekvátne potrebám. Je teda vhodné od začiatku vedieť, aký je plán, a rozosielať tomuto zodpovedajúce e-maily namiesto tápania a snahy v podobe pokus-omyl. Je vhodné vedieť, ako často a s akým obsahom majú byť e-maily rozosielané, a potom sa tohto držať.
Najskôr sa teda treba rozhodnúť, či má slúžiť e-mailing podpore predaja, propagácii značky alebo zvýšeniu miery prekliku na webe. Plus akého cieľa by sa malo v určitom časovom horizonte dosiahnuť.
Potom treba spoznať cieľovú skupinu ľudí, ktorá má byť oslovená. Chce to teda dozvedieť sa o týchto ľuďoch čo najviac, či už ide o vek, pohlavie, záujmy, zmýšľanie a podobne. A po tomto poznaní treba preskúmať, aký obsah e-mailov bude pre týchto ľudí najatraktívnejší. Možno teda kontaktovať bezprostredne takých zákazníkov či predajný tím, je možné sledovať činnosti konkurencie, prevádzkovať blog a na tomto sledovať záujmy návštevníkov. A na základe takýchto zistení je potom vhodné rozčleniť príjemcov e-mailov podľa ich typu a zasielať im čo najpresnejšie vyhovujúce ponuky. Čo spolu so silným nadpisom zvýši pravdepodobnosť, že sa adresáti budú o tieto e-maily zaujímať.
A samozrejme sa nesmie zabudnúť ani na vhodné načasovanie rozosielky. Obvyklou frekvenciou by mal byť jeden e-mail týždenne, samozrejme s ohľadom na predajné potreby.
Aj e-mailing je teda veda, aj ten sa musí vedieť. Ale kto ho zvládne, zarobí na tom.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol