Obchodovanie s čímkoľvek na internete je úplne logicky sprevádzané nevyhnutnosťou zohnať si tu zákazníkov. Bez tých by sa obchodovanie nedarilo, ani keby inak bolo všetko úplne dokonalé. A pokiaľ niekto v tejto záležitosti staví na e-mailing, nepochybí. Pretože to je dokonalý spôsob, ako osloviť tých, ktorí majú byť oslovení. Pochopiteľne, ak sa tento zorganizuje tak, ako je to žiaduce.
Takýto e-mailing dokáže osloviť aj s minimálnymi výdavkami bezprostredne potenciálnych zákazníkov a prinútiť ich k tomu, k čomu je vhodné ich prinútiť. Chce to ale vedieť, ako na to. A ako že na to?
V prvom rade je potrebné vedieť, čo sa týmto má dosiahnuť. Chce to teda mať stratégiu a jednotlivé kroky e-mailingu tejto podriadiť. A pochopiteľne sledovať, či sa dosahuje zamýšľaného, a podľa potreby činnosti korigovať adekvátne potrebám. Je teda vhodné od začiatku vedieť, aký je plán, a rozosielať tomuto zodpovedajúce e-maily namiesto tápania a snahy v podobe pokus-omyl. Je vhodné vedieť, ako často a s akým obsahom majú byť e-maily rozosielané, a potom sa tohto držať.
Najskôr sa teda treba rozhodnúť, či má slúžiť e-mailing podpore predaja, propagácii značky alebo zvýšeniu miery prekliku na webe. Plus akého cieľa by sa malo v určitom časovom horizonte dosiahnuť.
Potom treba spoznať cieľovú skupinu ľudí, ktorá má byť oslovená. Chce to teda dozvedieť sa o týchto ľuďoch čo najviac, či už ide o vek, pohlavie, záujmy, zmýšľanie a podobne. A po tomto poznaní treba preskúmať, aký obsah e-mailov bude pre týchto ľudí najatraktívnejší. Možno teda kontaktovať bezprostredne takých zákazníkov či predajný tím, je možné sledovať činnosti konkurencie, prevádzkovať blog a na tomto sledovať záujmy návštevníkov. A na základe takýchto zistení je potom vhodné rozčleniť príjemcov e-mailov podľa ich typu a zasielať im čo najpresnejšie vyhovujúce ponuky. Čo spolu so silným nadpisom zvýši pravdepodobnosť, že sa adresáti budú o tieto e-maily zaujímať.
A samozrejme sa nesmie zabudnúť ani na vhodné načasovanie rozosielky. Obvyklou frekvenciou by mal byť jeden e-mail týždenne, samozrejme s ohľadom na predajné potreby.
Aj e-mailing je teda veda, aj ten sa musí vedieť. Ale kto ho zvládne, zarobí na tom.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.