Keď sa ľudia chcú na internete dobrať toho, čo ich tam zaujíma, využívajú úplne samozrejme internetové vyhľadávače. Tie tam sú doby, kedy sa práve toto nepraktizovalo a kedy sa hľadalo, ako sa len dalo, obvykle metódou pokusu a omylu. Dnes už nám užívateľom internetu stačí iba zadať žiaduce kľúčové slovo alebo frázu a razom si môžeme vyberať z toho, čo je alebo by aspoň malo byť relevantné.
A aby to fungovalo, je potrebné mať internetové vyhľadávače. A aby sa prevádzkovatelia webov dočkali toho, že práve ich ponuky budú tými nájdenými a využitými medzi mnohými viac či menej podobnými webmi, je potrebné dosiahnuť vo vyhľadávačoch prednej pozície.
Úlohou vyhľadávačov je totiž práve to, aby nachádzali to relevantné a z toho potom ľuďom ponúkali prednostne to najrelevantnejšie. Aby prednostne ponúkali to, čo najlepšie zodpovedá tomu, čo sa hľadá.
A keď teda chce niekto so svojím webom vo vyhľadávačoch uspieť, keď chce byť na prvej alebo aspoň jednej z prvých priečok medzi všetkým tým, čo sa verejnosti ponúka, musí byť jeho web najrelevantnejší. A čo to znamená?
V prvom rade sa musí vyhľadávače dozvedel o existencii určitých stránok. A na to je nutné ich upozorniť alebo sa spoľahnúť na to, že ich sem zavedú spätné odkazy z iných webov. A potom treba mať dobre vnútorne prelinkovaný web, to aby ho dokázali roboty internetových vyhľadávačov kompletne prejsť, oceniť a uložiť do svojej databázy.
Až potom, keď sa tak stane, vyhľadávače obsah webu analyzujú a roztriedia si ho, potom posúdia relevanciu podľa hodnotiacich faktorov a ďalších pomocných signálov a na základe toho mu prisúdia určitú relevanciu, teda to, nakoľko zrejme tento web zodpovedá potrebám a požiadavkám tých hľadajúcich.
A tým sa môže dostať optimalizovaný, teda zdokonalený web, aj do úplného čela všetkých ponúk vyhľadávačov. Čo ale nie je naveky. Pretože algoritmy vyhľadávačov sa postupom času menia, a aj na to treba pri optimalizácii reagovať, aby web bol a zostal stáliaci.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.