Aj keď sú na tom reštaurácie v poslednej dobe zle, pretože je ich prevádzkovanie zakazované alebo prinajmenšom obmedzované v súvislosti s protipandemickými opatreniami, nesmú ich majitelia rezignovať a musia sa postarať o to, aby práve ich podniky neunikali verejnosti, ktorá sa pohybuje na internete. Dnes sa už totiž nedá spoliehať len na lákanie hosťov v podobe nejakých tých letákových kampaní a jednoduchých vývesiek, dnes to chce aj kvalitnú internetovú prezentáciu.
Ale je jasné, že nie každý z marketingových kanálov bude fungovať rovnako účinne, a vzhľadom k silnej konkurencii tu tak nie je vhodné pochybiť.
Úspešná reštaurácia potrebuje strategickú marketingovú kampaň, ktorá ju prepojí s jej publikom. A je teda potrebné vedieť, čo a komu ponúknuť, a vybudovať si tu tak s verejnosťou trvalý vzťah. Čo predstavuje potrebu vedieť, kto má byť tými potenciálne oslovenými zákazníkmi.
Na takomto reštauračnom webe by tak určite nemal chýbať pravidelne obmeňovaný jedálny lístok so všetkými relevantnými informáciami a pochopiteľne aj dokonalými fotografiami, a to ako pokrmov, tak napríklad ja reštauračných exteriérov a interiérov.
Užitočne je aj zriadenie blogu, s ktorého pomocou sa dá ako lákať nových záujemcov, tak aj upevňovať puto s tými doterajšími a do istej miery ovplyvňovať tiež pozíciu webu v internetových vyhľadávačoch. Takýto blog môže obsahovať dajme tomu recepty šéfkuchára, históriu podniku, diéty a podobne.
Potom je vhodné nespoliehať sa iba na web, ale využiť aj sociálne siete, na nich je v tomto ohľade značný potenciál. Pretože tu užívatelia môžu odviesť za majiteľa propagovanej reštaurácie nemalý kus marketingovej práce. Tu sa šíria informácie rýchlo a dokážu ovplyvniť kontakty spojených zákazníkov.
A rozhodne nie je na škodu ani e- mailový marketing, v rámci ktorého sa dajú rozosielať najrôznejšie newslettery či iné ponuky.
A to všetko môže byť v biznise prospešné.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.