Mnohí podnikatelia presťahovali svoje aktivity prinajmenšom sčasti na internet. Očakávali od toho pochopiteľne možnosť zvýšenia počtu zákazníkov, objemu uzatváraných obchodov a ziskov a niekedy sa im takéto očakávania aj plnilo a plní. Ale niekedy aj nie. A koľkokrát len neuspeli a neprosperujú ani tí, ktorí majú čo ponúknuť! Jednoducho z toho dôvodu, že robia na onom internete niečo zle. A v čom títo hocikedy chybujú alebo majú nedostatky, ktoré ich znevýhodňujú?
Ak nepočítame problémy s návštevnosťou zapríčinené zlým umiestnením webu v internetových vyhľadávačoch, s čím môže pomôcť optimalizácia pre internetové vyhľadávače, ide napríklad aj o to, že ani dosiahnutie onej vyššej návštevnosti nemusí znamenať nakročenie k lepším výsledkom. Ani vyššia návštevnosť webu nie je k ničomu, keď sa nestanú z návštevníkov zákazníci. A tak je potrebné často vsádzať nielen na zvyšovanie návštevnosti, ale aj na lepšiu konverziu tejto návštevnosti. Čo je možné dosahovať napríklad pridaním výziev k akcii na viac miest, prípadne A/B testovaním akčných prvkov a zvýšením rýchlosti načítania stránok.
Avšak to nie je to jediné, čo môže pomôcť pri premene návštevníkov webov na ich zákazníkov. Sú tu aj ďalšie stratégie, ktoré v tomto ohľade prospievajú.
Je tu napríklad možnosť nákupu na splátky, kedy majú zákazníci možnosť získať to ponúkané hneď a zaplatiť to až neskôr, je tu možnosť nákupu online s následným vyzdvihnutím si toho kúpeného v obchode, teda niečo, čo už dobre poznáme, ale sú tu aj oveľa sofistikovanejšie záležitosti ako konverzačné obchodovanie, rozšírená realita, viackanálová skúsenosť alebo platenie kryptomenami či mobilnými platbami. A to všetko môže mať pozitívny vplyv, ktorý môže zohrať podstatnú rolu. Pretože e-commerce nadobúda na význame a nezdá sa, že by to malo byť neskôr inak. A kto z internetových predajcov nevyužíva chatboty pri obchodnej komunikácii alebo napríklad neumožňuje pri nakupovaní plynule prechádzať medzi rôznymi zariadeniami a platformami, by na to mohol aj pri inak dokonalej optimalizácii doplatiť.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.