zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Ako na obsahový marketing?

Čo sa týka obsahového marketingu, musí sa to s ním vedieť, pokiaľ má prinášať zisky a ďalšie pozitíva. A kto toto umenie ovláda, ten má vždy výhodu v porovaní s konkurenciou, ten vždy skôr uspeje.

A ako si taký schopný podnikateľ poradí s obsahovým marketingom alias s content marketing? V tomto roku vraj bude rozhodujúca nasledujúca pätica faktorov.

  1. Zaručene bude aj naďalej pokračovať posun content marketingu smerom od kvantity ku kvalite. Už dávno totiž nie je rozhodujúca ani tak kvantita, ako skôr kvalita, a len od vysokej kvality závisí, či si dokážeme záujem nielen získať, ale takisto ho udržať v dlhodobejšom časovom horizonte. To si dnes uvedomujú i menšie a stredne veľké podniky.
  2. Stále viac bude nutné vsadiť na nové inštrumenty. Kto chvíľu stál, už stojí ako je známe opodiaľ. Významnými počinmi obsahového marketingu sa tak okrem Facebooku, blogov a newsletterov budú stávať čoraz viac aj ďalšie nástroje a komunikačné kanály, akými sú napríklad videá. Videom je možné ďaleko intenzívnejšie získať pozornosť publika, a preto budú hrať stále väčšiu úlohu trebárs vlogy z firiem, webináre, recenzie produktov, užívateľské návody, tipy a triky a podobne. Také videá sa dajú umiestniť na nejednu platformu a tým docieliť oveľa väčšiu návštevnosť a sledovanosť.
  3. Vsádzať sa bude zrejme stále viac aj na takzvaný dočasný obsah. Napríklad príbehy zverejnené krátkodobo na Instagrame, Snapchate či Facebooku a následne opäť odstránené totiž pôsobia na sieťach dôveryhodne, autenticky a exkluzívne a dá sa s nimi vzbudiť záujem.
  4. Postupne porastie i záujem chatbotov, čiže marketingu využívajúceho služieb robotov. Ide o pomerne jednoduchú, lacnú a efektívnu formu, ktorá návštevníkom pomáha a na rozdiel od minulosti ich neobťažuje.
  5. A význam budú zaručene mať aj mikroinfluenceri, teda ľudia, majúci svoj obsah sledujúcich. Nemusí pritom ísť o nikoho významného, oveľa viac skôr zapôsobí niekto menej známy, propagujúci doposiaľ len obmedzenú ponuku. Niekto takýto totiž vyjde lacnejšie a zároveň pôsobí vierohodnejšie.

Tieto formy by mali v aktuálnom roku významnejšie ovplyvňovať content marketing. A nemalo by sa preto na ne zabúdať.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol