Optimalizácia pre internetové vyhľadávače (SEO) sa bez linkbuildingu v žiadnom prípade nezaobíde. Jej úlohou je predsa priťahovať na web, ktorý je optimalizovaný, nových a ďalších návštevníkov a pomáhať tomuto na zabezpečenie čo najideálnejšieho postavenia medzi výsledkami hľadania internetových vyhľadávačov, av tomto je práve linkbuilding neoceniteľným a nenahraditeľným pomocníkom. Pretože linkbuilding, teda tvorba interných a spätných odkazov, práve takýchto návštevníkov z iných webov privádza a súčasne slúžia tieto odkazy ako jedno z dôležitých merítok, podľa ktorých sa vyhľadávače riadia pri posudzovaní hodnoty jednotlivých webov.
Spätné odkazy, o ktorých vytváranie v prípade linkbuildingu ide, jednoducho zohrávajú pri zvyšovaní návštevnosti webov nespornú a rozhodujúcu úlohu. Avšak tieto nevznikajú vo väčšine prípadov samy od seba a je teda potrebné si ich zaslúžiť. Čo sa dá zariadiť rôznymi spôsobmi.
Je potrebné možné zaobstarávať si podporné stránky a na týchto také odkazy umiestňovať, je možné vkladať ich do reklamných a propagačných článkov, je možné si ich umiestnenie na cudzích weboch platiť alebo získavať napríklad formou výmeny, možno ich využívať aj pri aktivite na sociálnych sieťach aj na odborových diskusných fórach a podobne. Proste si je možné takéto odkazy zaistiť aktívne alebo nechať užívateľov, aby ich šírili sami bez angažovania sa majiteľov takto podporovaných webov.
Aby potom takéto odkazy čo najlepšie plnili svoj účel, je potrebné brať pri ich vytváraní do úvahy ako potreby žiaducej cieľovej skupiny, ktorú majú zaujímať, tak aj analýzu konkurentov, ciele webu, finančné možnosti a samozrejme aj obsah optimalizovaného a týmito odkazmi podporovaného webu.
Avšak nestačí len vytvoriť značný počet odkazov a mať to za odbyté. Prílišný počet odkazov vedúcich z nerelevantných či inak nežiaducich stránok je totiž považovaný robotmi za zakázanú praktiku a to vedie k penalizácii, teda zhoršeniu pozície webu vo vyhľadávačoch alebo dokonca jeho vyradeniu. A tak je lepšie aj túto záležitosť nechať na SEO špecialistoch.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.