Ako už ste sa iste aj vy všetci presvedčili, nehľadáme my ľudia dnes na internete iba nejako zmätene. Ani neskúšame šťastie s len tak náhodne zadávanými URL adresami s tým, že sa snáď náhodou trafíme práve do toho, čo hľadáme, ani neotvárame náhodne rôzne stránky s tým, že sa budeme zaujímať o čokoľvek, čo nám tieto ukážu. Dnes chceme nájsť to, čo hľadáme, a to čo najrýchlejšie a čo najpresnejšie. A k tomu sa samozrejme využívajú internetové vyhľadávače.
Lenže ani internetové vyhľadávače nevedia, čo presne práve túžime nájsť. Sú to nemysliace nástroje konajúce úplne mechanicky, ktoré nám do hlavy nevidia, a preto im to musíme ‚vysvetľovať‘ zadaním slov zvaných kľúčové.
Proste do internetových vyhľadávačov píšeme to, čo chceme nájsť, a tieto potom automaticky práve to hľadajú. A je teda logické, že musíme zadať čo najpresnejšie a najvhodnejšie slová, aby sme našli to naozaj hľadané. Respektíve musia ti niečo ponúkajúci na svojich weboch používať také kľúčové slová, ktorými padnú do noty práve tým, na ktorých cielia.
A ako majú prevádzkovatelia webov tie pravé kľúčové slová nájsť? Pochopiteľne s využitím žiaducej analýzy kľúčových slov. Pretože len tak možno prísť na to, ktoré kľúčové slová oslovia čo najviac tých, ktoré osloviť majú. A ktoré zároveň nekolidujú s kľúčovými slovami silnejšej konkurencie, voči nej by sa tá konkrétna ponuka nedokázala presadiť a ani so správnym kľúčovým slovom by sa nedostala v internetových vyhľadávačoch na nádejnú pozíciu, kde by bola ľahko k nájdeniu.
A keď sa potom nájdu tie najsprávnejšie kľúčové slová, treba ich aj ideálne rozmiestniť. Najlepšie v počte jedného kľúčového slova na stránku. Pričom má byť také kľúčové slovo relevantné; inak by síce toto mohlo niekoho prilákať, avšak s tým, že by z toho nič nebolo, keby dotyčný našiel to, čo nehľadal.
A tak je nutné vyberať kľúčové slová výstižné, čo najjedinečnejšie, a tiež využívať long tail kľúčové spojenia. Aby internetová verejnosť web našla a aby našla ten, ktorý hľadá.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.