Keď niekto nemá dostatočne navštevovaný a tým pádom aj žiaduci efekt prinášajúci web, má problémy. A v snahe s týmito problémami skoncovať hľadá, v čom je zakopaný pes. A nájsť odpoveď nie je nijako zložité. Za návštevnosťou jednotlivých webov stoja predovšetkým internetové vyhľadávače, a keďže tieto každý nimi objavený web posudzujú podľa nastavených parametrov, závisí len od zodpovedajúcej kvality webov, ktoré z nich sa dostanú hľadajúcej internetovej verejnosti na oči a ktoré nie.
Takže takýto majiteľ webu ľahko zistí, že ak sa neteší jeho web priazni internetových vyhľadávačov, je na ňom niečo zle. Je tu niečo, čo sa vyhľadávačom ‚nepáči‘ a kvôli čomu tieto prisúdia webu napríklad aj značne zlé umiestnenie, pri ktorom prakticky nie je nádej, že by sem niekto vedome zamieril.
Takýto majiteľ webu sa ale neuspokojí s takýmto zistením. Logicky začne zisťovať, čo by sa s tým dalo urobiť. A aj na túto otázku môže na internete ľahko nájsť odpoveď. Ľahko sa tu zistí, že je možné weby optimalizovať pre internetové vyhľadávače, ľahko sa tu dá dozvedieť o copywritingu, linkbuildingu, voľbe kľúčových slov, tvorbe spätných odkazov a významu, ktorý tieto a podobné počiny majú.
Lenže tým ešte nie je úspech zaručený. Len vedieť, čo pomáha, nestačí. Je potrebné tiež vykonať žiaduce zmeny.
Kto sa v tomto ohľade rozhodne staviť na profesionálnu pomoc, má to ľahké. Zaplatí si prácu niekoho, kto tomu rozumie, a potom už môže iba žať plody dosiahnutých zmien k lepšiemu. Avšak ten, kto sa rozhodne optimalizovať sám, môže naraziť. A to nielen preto, že nie je dosť snaživý, čo pochopiteľne na vylepšenie výsledkov nestačí, ale napríklad aj preto, že je snaživý až priveľa, a tým vzbudí u vyhľadávačov podozrenie, za ktoré môže byť sankcionovaný. Pretože ak vytušia vyhľadávače, že sa tu niekto pokúsi podobne podvádzať, neakceptujú to. A keď je teda pri webe napríklad kladený premrštený dôraz na vylepšenie v jedinom parametri, čo by mohlo poškodzovať používateľov internetu, môže byť pozícia webu zhoršená alebo tento môže byť z vyhľadávača aj vyradený.
A preto je vhodné optimalizovať, ale rozumne. Inak ani SEO žiadny zázrak neprinesie.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.